  • 1. Data: 2010-11-25 17:59:33
    Temat: Dla odmiany klasa econo:
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Yo!
    Potrzebuję tani komp nowy skłądający się z:

    Procesora:
    AMD, bo tańsze, najlepiej pod AM3 nie?
    Płyty głównej:
    Z wbudowaną VGA i 4 gniazdami pamięci RAM.
    Pamięć RAM 2 Giga
    Obudowa.
    Ile to może kosztować przyjmując zasadę zakupu: najtańszy + 1?
    Czy w ogóle znajdę płytę z 4 RAMami i VGA, najlepiej nVidii? Bo pod
    Linuxem będzie działać.
    Bo Asusy mają 2 gniazda RAM i VGA, a te drugie Gigabyte 4 gniazda ale bez
    VGA?

  • 2. Data: 2010-11-25 18:23:45
    Temat: Re: Dla odmiany klasa econo:
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    AMD, bo tańsze, najlepiej pod AM3 nie?
    Płyty głównej:
    Z wbudowaną VGA i 4 gniazdami pamięci RAM.

    wbudowaną? Może być zintegrowana?

    Pamięć RAM 2 Giga
    Obudowa.
    Ile to może kosztować przyjmując zasadę zakupu: najtańszy + 1?

    Kup byle jaki na allegro. Będzie lepszy, niż twój bez zasilacza.

    Czy w ogóle znajdę płytę z 4 RAMami i VGA, najlepiej nVidii? Bo pod
    Linuxem będzie działać.

    Dziwne... Moja karta ati bez problemów chodziła* pod linuxem.

    Bo Asusy mają 2 gniazda RAM i VGA, a te drugie Gigabyte 4 gniazda ale bez
    VGA?

    Że co?

    *- obecnie nie korzystam z linuxa.

  • 3. Data: 2010-11-25 22:05:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 19:23:45 +0100, qwerty napisał(a):
    /.../
    > wbudowaną? Może być zintegrowana?

    Się cytować naucz.

    > Czy w ogóle znajdę płytę z 4 RAMami i VGA, najlepiej nVidii? Bo pod
    > Linuxem będzie działać.
    >
    > Dziwne... Moja karta ati bez problemów chodziła* pod linuxem.

    Tak sobie tłumacz.
    > Bo Asusy mają 2 gniazda RAM i VGA, a te drugie Gigabyte 4 gniazda ale
    > bez VGA?
    >
    > Że co?

    Że to. Płyty Asusa w inkryminowanym przedziale cenowym mają vga i 2
    gniazda RAM
    Gigabyte: 4 gniazda i brak vga.

    Prociem bardzo:
    AMD Athlon II x2 245 s.AM3 BOX 190,00
    Asus M4N68T-M nForce630a s.AM3 169,00
    Geil 2GB DDR3 1333 Value 9-9-9 99,00
    * Tacens Aquilo 99,00

  • 4. Data: 2010-11-25 22:45:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Smok Eustachy pisze:
    > Czy w ogóle znajdę płytę z 4 RAMami i VGA, najlepiej nVidii? Bo pod
    > Linuxem będzie działać.
    nvidia to tak stanęła troszkę z chipsetami i kartami graficznymi pod
    AMD. Jak ta karta ma coś tam udzwignąć to poszukaj czegoś z wbudowanym
    radeonem i nie "dygaj" bo na dzień dzisiejszy serowniki do radka i
    gforca instaluje sie jednym poleceniem. (chyba ze masz suse to mozesz
    wybrać opcje drugą - klikanie myszką - jak w windowsie)
    ToMasz

  • 5. Data: 2010-11-25 22:49:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 23:45:29 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > gforca instaluje sie jednym poleceniem. (chyba ze masz suse to mozesz
    > wybrać opcje drugą - klikanie myszką - jak w windowsie) ToMasz

    X-y ma dźwignąć i niewiele więcej. W sumie może i racja jak coś to
    dokupię.

  • 6. Data: 2010-11-26 07:11:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    Się cytować naucz.

    ?? O co ci chodzi?

  • 7. Data: 2010-11-26 13:59:15
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 08:11:00 +0100, qwerty napisał(a):

    > Się cytować naucz.
    >
    > ?? O co ci chodzi?

    O to że nie umiesz cytować.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2010-11-26 14:24:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
    O to że nie umiesz cytować.

    Jak to nie umiem?

  • 9. Data: 2010-11-26 21:10:09
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 15:24:20 +0100, qwerty napisał(a):

    > O to że nie umiesz cytować.
    >
    > Jak to nie umiem?

    Albo masz schizofrenię albo naprawdę nie umiesz cytować :)
    Cytuje się za pomocą takiego ciągu znaków: "> ", umieszczonego na
    początku cytowanej linijki.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-11-26 23:11:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-26 22:10, MadMan pisze:

    > Albo masz schizofrenię albo naprawdę nie umiesz cytować :)
    > Cytuje się za pomocą takiego ciągu znaków: "> ", umieszczonego na
    > początku cytowanej linijki.

    Są różne rodzaje cytowania. Mnie najbardziej odpowiada w Thunderbirdzie
    Quote color-zapadajace się linie.

    --
    animka