  • 1. Data: 2010-11-25 14:45:16
    Temat: płyta Asrock P4V88+
    Od: "nolina" <n...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Czy ktoś z was posiada płytę Asrock P4V88+ i ma do niej dołączoną płytę cd pt
    "suport cd". Okazuje się że bez niej nie jestem w stanie prawidło zainstalować
    systemu na dysku sata. Może dało by radę jako .iso pchnąć to via @?
    Pozdrawiam
    Dziękuje z góry

  • 2. Data: 2010-11-25 15:01:21
    Temat: Re: płyta Asrock P4V88+
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik nolina napisał:
> [...]
    > "suport cd". Okazuje się że bez niej nie jestem w stanie prawidło zainstalować

    A na w...uj ci całe iso?
    Google wyłączyli, stronę ASrocka wyłączyli?
    http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4V88%2b
    &o=XP
    druga pozycja od dołu sądząc po opisie.

    W.P.

  • 3. Data: 2010-11-25 18:55:00
    Od: "nolina" <n...@N...gazeta.pl>

    W.P. <l...@w...pl> napisał(a):

    > A na w...uj ci całe iso?
    > Google wyłączyli, stronę ASrocka wyłączyli?
    > http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4V88%2b
    &o=XP
    > druga pozycja od dołu sądząc po opisie.

    Niestety to to co jest na www to nie wszytko co jest niezbędne.
    Zgodnie z instrukcją tej płyty - "cd support" należy uruchomić jako boot i
    wtedy uruchomi się coś co umożliwi nagranie na dyskietkę potrzebnych mi
    sterowników.
    To na co wskazujesz na ich www próbowałem. Potem podczas instalacji chce
    kolejnej dyskietki z kolejnym sterownikiem którego na www też brak. Jednak to
    do RAIDu potrzebne.Tak czy siak nie rozwiązuje mojego problemu. W sieci można
    znaleźć przypadki ludzi którzy też się na to nadziali.

  • 4. Data: 2010-11-25 21:14:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 18:55:00 +0000 (UTC), nolina napisał(a):

    (ciach...)
> [...]
    > do RAIDu potrzebne.Tak czy siak nie rozwiązuje mojego problemu. W sieci można
    > znaleźć przypadki ludzi którzy też się na to nadziali.

    Wypakowanie zawartości archiwum opisanego jako: SATA RAID Driver (For system
    to read from floppy diskette during Windows installation), nagranie tego na
    dyskietkę i podanie instalatorowi systemu (F6 podczas instalacji)
    lub
    wkompilowanie sterowników w płytę instalacyjną za pomocą nLite (zakładam, że
    XP będziesz instalować) nie wystarczy?

    [ Nim język puścisz w taniec, ]
    [ Załóż na mordę... kaganiec. (Jan Sztaudynger) ]

  • 5. Data: 2010-11-25 23:38:21
    Od: "nolina" <n...@g...pl>

    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > lub
    > wkompilowanie sterowników w płytę instalacyjną za pomocą nLite (zakładam, że

    W tym sęk. Jak robię tak jak przytaczasz z strony Asrocka to czyta i ładuje
    prawidłowo tą dyskietkę a potem po dłuższej chwili instalacji Win Xp chce
    kolejną dyskietkę z nowym sterownikiem o nazwie "Via Raid Combo Driver
    Diskette". I tego już na stronie brak. Jednkaże nie jestem pewien czy ta droga
    jest dla mnie-ja nie chcę RAIDu, tylko zainstalować Win Xp na dsuku SATA. W
    instrukcji (jest na stronie) jest właśnie napisane że potrzebuję zbootować
    dostarczona płytę "cd support" i ona da mi możliwość nagrania na dyskietkę
    sterownika do SATA. Tak to wygląda :/

  • 6. Data: 2010-11-25 23:56:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "nolina" napisał:

    > ja nie chcę RAIDu, tylko zainstalować Win Xp na dsuku SATA.

    "Kolega w pracy mi to zrobił.Wyłączył kontroler RAID w biosie"
    :->

    JoteR