  • 21. Data: 2010-11-27 23:38:54
    Temat: Re: Dla odmiany klasa econo:
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-11-2010 o 21:40 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

    > Wsparcie dla Radeonów jest ale słabe.
    > Ale nawet z Radeonem jest jakaś płyta żeby miała 4 gniazda RAM?
    > W celu późniejszego dołożenia pamięci?

    Widzę, że bardzo nisko postawiłeś poprzeczkę. Za 180zł dobra płyta
    z grafiką? Nie znam. Do 230zł to może jakaś microATX na 760G, ale
    nie ręczę za jakość.
    http://www.neo24.pl/plyta-glowna-gigabyte-ga-ma78lmt
    -us2h-(ga-ma78lmt-us2h).html
    Przyzwoita, nowa obudowa z zasilaczem za 150zł... nie istnieje.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 22. Data: 2010-11-28 17:35:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 00:38:54 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > Widzę, że bardzo nisko postawiłeś poprzeczkę. Za 180zł dobra płyta z
    > grafiką? Nie znam. Do 230zł to może jakaś microATX na 760G, ale nie
    > ręczę za jakość.

    A co ta płyta będzie miała do roboty poza ?źwiganiem KDE4?
    Nico.

    > http://www.neo24.pl/plyta-glowna-gigabyte-ga-ma78lmt
    -us2h-(ga-ma78lmt-
    us2h).html
    > Przyzwoita, nowa obudowa z zasilaczem za 150zł... nie istnieje.

    A obudowę jakas tam mam tylko zasilacz nowy jest konieczny. Przecież nic
    tam nie będzie za bardzo w tej obudowie, żadnego kręcenia procesora itp.

  • 23. Data: 2010-11-28 22:44:28
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 28-11-2010 o 18:35 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

> [...]

    > A obudowę jakas tam mam tylko zasilacz nowy jest konieczny. Przecież nic
    > tam nie będzie za bardzo w tej obudowie, żadnego kręcenia procesora itp.

    Jeżeli tak, to po co Ci nowe części. Celuj w używki. Zasilacz przyzwoity,
    nowy kosztuje ok 130zł.
    Nowe, zawsze będzie droższe, a że najtańsze to i koszty produkcji cięte
    maksymalnie. Nie może to więc być pierwszej jakości.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 24. Data: 2010-11-28 23:21:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 23:44:28 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > Jeżeli tak, to po co Ci nowe części. Celuj w używki. Zasilacz
    > przyzwoity, nowy kosztuje ok 130zł.
    Po to że gwarancja jest.

    > Nowe, zawsze będzie droższe, a że najtańsze to i koszty produkcji cięte
    > maksymalnie. Nie może to więc być pierwszej jakości.

    A cena za używki prawie taka sama.

  • 25. Data: 2010-11-29 11:34:03
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 29-11-2010 o 00:21 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

    > Po to że gwarancja jest.

    Grunt to wymagania. Napisz jeszcze, że nie będziesz wcale grał, tylko
    od czasu do czasu w Crysisa na full detalach :)

    > A cena za używki prawie taka sama.

    Nie wiem czy słyszałeś, ale "prawie" robi wielką różnicę :)
    http://allegro.pl/asus-m3a76-cm-am2-am2-amd780g-dvi-
    ddr2-fv-i1326142676.html
    http://www.ceneo.pl/2267961

    Myślę, że taka Tobie by wystarczyła. Sam napisałeś, że nie potrzeba Ci
    wydajności.
    http://allegro.pl/ga-m55plus-s3g-am2-geforce-6100-sz
    ybka-wysylka-i1339521095.html
    Masz w niej GeForca, dołożysz Athlonika 64 X2 - będzie chodzić, no i w
    cenie
    się zmieścisz. Może nawet jeszcze zostanie?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 26. Data: 2010-11-29 12:34:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 12:34:03 +0100, WiesłaW napisał(a):
    /.../
    > Grunt to wymagania. Napisz jeszcze, że nie będziesz wcale grał, tylko od
    > czasu do czasu w Crysisa na full detalach :)

    A co to ten Crisis?
    Pograć to bym se pograł we Warcrafta II i do tego potrzebuję maszyny
    wirtualnej.

    > Nie wiem czy słyszałeś, ale "prawie" robi wielką różnicę :)
> [...]
    No brak gwarancji, albo 3 miesiące.

> [...]
    > cenie
    > się zmieścisz. Może nawet jeszcze zostanie?

    Tez bez gwarancji

  • 27. Data: 2010-11-29 13:10:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 12:34:03 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > Grunt to wymagania. Napisz jeszcze, że nie będziesz wcale grał, tylko od
    > czasu do czasu w Crysisa na full detalach :)
    A np. to:
    http://bitcomputer.pl/product.php?id=16047
    ?

  • 28. Data: 2010-11-29 21:55:24
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 29-11-2010 o 14:10 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

    > A np. to:
    > http://bitcomputer.pl/product.php?id=16047
    > ?

    W przedziale do 230zł, z czterema gniazdami pamięci DDR3, grafiką
    i z gwarancją znalazłem raptem 3, słownie trzy płyty mATX (nie
    licząc Asrocka). Ceny - najtaniej z Ceneo.
    To są najtańsze płyty na rynku, więc pytam - gdzie +1?
    W tym taka z Twojego linka i jedna z GeForcem.
    http://kut.as/2ac
    http://kut.as/2ad
    http://kut.as/2ae
    Ja bym za te pieniądze na cuda nie liczył, co nie znaczy, że nie
    będą dobrze działać.
    Jak to niektórzy mówią: jest ryzyko - jest zabawa :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 29. Data: 2010-11-29 22:44:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:55:24 +0100, WiesłaW napisał(a):

> [...]
    > gwarancją znalazłem raptem 3, słownie trzy płyty mATX (nie licząc
    > Asrocka). Ceny - najtaniej z Ceneo. To są najtańsze płyty na rynku, więc

    No najtańsze są po ok 160 zł, potem trochę droższe za 190 wiec te są
    nawet +2.

> [...]
    > dobrze działać.
    > Jak to niektórzy mówią: jest ryzyko - jest zabawa :)

    Ja nie liczę na cuda tylko że włożą procek i pamięć i będzie działać
    zgodnie z specyfikacją. 1 HDD będzie, na razie bez grafiki czyli
    obciążenie zasilania znikome.

  • 30. Data: 2010-11-30 08:28:13
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 29-11-2010 o 23:44 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

    > No najtańsze są po ok 160 zł, potem trochę droższe za 190 wiec te są
    > nawet +2.

    Gdybym policzył jeszcze Asrocka, to byłoby po prostu więcej płyt.
    W niczym to nie umniejsza faktu, że są to najtańsze płyty AM3
    poszczególnych producentów i dalej nie widzę +1.
    Z Twojego rachunku natomiast wynika, że płyta Gigabyte GA-MA78LMT-US2H
    z Twojego linka jest o punkt wyżej niż ta z mojego !? :D

    --
    WiesłaW
    Opera Mail