    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dla odmiany klasa econo:
    Date: Wed, 01 Dec 2010 14:04:13 +0100
    <1...@r...power.pl> <icqiv5$806$1@news.task.gda.pl>
    <icqnog$2nc$1@inews.gazeta.pl> <icrk1b$aj8$6@news.net.icm.edu.pl>
    <op.vmufgkpn35rodc@wiesiek-pc> <icrqbg$5li$1@news.net.icm.edu.pl>
    <op.vmury4dq35rodc@wiesiek-pc> <icu3se$9f8$2@news.net.icm.edu.pl>
    <op.vmwj4etn0tdh9i@wiesiek-pc> <icuo63$h7k$4@news.net.icm.edu.pl>
    <op.vmxjq1f30tdh9i@wiesiek-pc> <id08oh$8hr$1@news.net.icm.edu.pl>
    <op.vmycimno35rodc@wiesiek-pc> <id1abu$9vq$1@news.net.icm.edu.pl>
    <op.vmy5tb0a35rodc@wiesiek-pc> <id2qnt$ocj$2@news.net.icm.edu.pl>
    <op.vmz71ggx35rodc@wiesiek-pc> <id42ne$166$6@news.net.icm.edu.pl>

    Dnia 01-12-2010 o 00:52 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

    > I z tych 9 1-2 się ostaną. Są jakieś Asusy, MSI itp.

    Według mnie, najodpowiedniejszą (przynajmniej ze specyfikacji)
    płytą będzie ten Gigabyte, który podałeś - GA-MA78LMT-US2H.
    Spełnia wszystkie wymagania, które wymieniłeś. Posiada przyzwoitą
    grafikę i pełny Hyper Transport. Jest po prostu na w miarę
    nowym chipsecie. Do tego całkiem przyzwoicie wyposażona.

    > Zasada "+1" jest ogólna. Wchodzisz do sklepu, patrzysz, jaka najtańsza
    > płyta i bierzesz będącą o jeden punkt wyżej w cenniku.

    No właśnie. Dla mnie "+1" musi mieć coś więcej, niż tylko
    różnicę w cenie, ponieważ ceny tego samego towaru mogą się
    znacznie różnić w zależności od sklepu. Dawno się przekonałem,
    że to ślepa uliczka. Najpierw wybieramy interesującą nas rzecz,
    a później szukamy najkorzystniejszej ceny.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail