  • 11. Data: 2010-11-27 06:07:50
    Temat: Re: Dla odmiany klasa econo:
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
    Albo masz schizofrenię albo naprawdę nie umiesz cytować :)
    Cytuje się za pomocą takiego ciągu znaków: "> ", umieszczonego na
    początku cytowanej linijki.

    No i? Dla twojej informacji: http://www.grzegorz.net/oe/news.php?id=169

    Co ty na to cwaniaczku?

  • 12. Data: 2010-11-27 07:03:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 07:07:50 +0100, qwerty napisał(a):

    > Albo masz schizofrenię albo naprawdę nie umiesz cytować :)
    > Cytuje się za pomocą takiego ciągu znaków: "> ", umieszczonego na
> [...]

    To że dalej nie umiesz cytować :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-11-27 07:05:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 00:11:07 +0100, animka napisał(a):

    > Są różne rodzaje cytowania. Mnie najbardziej odpowiada w Thunderbirdzie
    > Quote color-zapadajace się linie.

    No tak, ale qwerty przyznał że używa programu który jest tak
    ograniczony, że możliwości wstawienia znaku cytowania nie przewiduje.
    Ja podałem najbardziej rozpowszechniony sposób cytowania, wiem że są
    inne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-11-27 09:28:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
[...]

    Był znak cytowania, ale w poprzedniej wersji. Nie będę ręcznie wstawiał "> ",
    gdyż szkoda mi swojego czasu.

  • 15. Data: 2010-11-27 10:49:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "qwerty" napisał:

    > Nie będę ręcznie wstawiał "> ", gdyż szkoda mi swojego czasu.

    Czyli innymi słowy: burakiem byłeś, burakiem jesteś i burakiem zostaniesz a
    innych użytkowników Usenetu masz w głębokim poważaniu. I nawzajem.

    JoteR

  • 16. Data: 2010-11-27 18:52:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 11:49:50 +0100, JoteR napisał(a):

    > Czyli innymi słowy: burakiem byłeś, burakiem jesteś i burakiem
    > zostaniesz a innych użytkowników Usenetu masz w głębokim poważaniu. I
    > nawzajem.

    Łaskawcy a teraz proszę coś związanego z tematem płyty głównej klasy econo
    z 4 gniazdami RAM i VGA.

  • 17. Data: 2010-11-27 19:08:34
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-11-2010 o 19:52 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

    > Łaskawcy a teraz proszę coś związanego z tematem płyty głównej klasy
    > econo
    > z 4 gniazdami RAM i VGA.

    Ja myślę, że gdybyś wybrał chipset AMD z jakimś zintegrowanym Radeonem
    HD4200, to miałbyś o wiele większy wybór i dobrą płytę. Nie
    instalowałem Linuxa na Radeonach, ale wiem, że sterowniki robią.
    Nie działają, czy jak?
    http://kut.as/03oq

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 18. Data: 2010-11-27 20:40:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 20:08:34 +0100, WiesłaW napisał(a):

> [...]
    > HD4200, to miałbyś o wiele większy wybór i dobrą płytę. Nie instalowałem
    > Linuxa na Radeonach, ale wiem, że sterowniki robią. Nie działają, czy

    Wsparcie dla Radeonów jest ale słabe.
    Ale nawet z Radeonem jest jakaś płyta żeby miała 4 gniazda RAM?
    W celu późniejszego dołożenia pamięci?

  • 19. Data: 2010-11-27 22:02:32
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > X-y ma dźwignąć i niewiele więcej. W sumie może i racja jak coś to
    > dokupię.

    Mnie zaciekawił twój wątek i postawione grupie zadanie:
    Ile wg Ciebie będzie/może kosztować taki komputer* klasy cenowej "econo+1"?

    * komputer = płyta z grafiką, 2GiB ram, obudowa, zasilacz

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 20. Data: 2010-11-27 22:18:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 23:02:32 +0100, Czesuaw P. napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie zaciekawił twój wątek i postawione grupie zadanie: Ile wg Ciebie
    > będzie/może kosztować taki komputer* klasy cenowej "econo+1"?

    Nie econo +1
    Tylko bierzesz najtańsza płytę, kupujesz od niej droższą. Najtańszy
    procek i o jeden droższy.

    > * komputer = płyta z grafiką, 2GiB ram, obudowa, zasilacz
    i procek.
    Procek ok 190 zł.
    Płyta 160-230
    Ram 100-120