  • 51. Data: 2011-05-04 21:09:25
    Temat: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Fantom pisze:

    > Ile wynosi najnizsza emerytura ?
    jaka kwota z tej najniższej emerytury została wypracowana przez emeryta?
    Pytanie boli, ja wiem, ale trzeba było pakować manatki i za morze, albo
    walczyć jak Wałęsa.
    FAkt ze wtedy pracowano za bilety banku narodowego a nie za pieniądze,
    upoważnia do żądań aby młode pokolenia ich utrzymywały?

    ToMasz

  • 52. Data: 2011-05-04 21:17:38
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Cavallino pisze:

    > obowiązek administratora budynku,

    sory, nie czepiam sie treści, ale administrator budynku niema obowiązków
    - według Waszego rozumienia. Są jakieś przepisy nakazujace mu robić
    zebrania, rozliczenia i koniec. nie ma innych obowiązków. żeby Wam to
    wyjaśnić lepiej. jest 10 właścicieli, wszyscy non stop w delegacji. blok
    pusy. wybierają jednego opłacanego pracownika którego zadaniem jest
    dbanie o blok. Facet dzwoni do wszystkich i mówi: w bloku powinien być
    przegląd kominów i antena zbiorcza. NA to właściciele ( 100%centowi)
    odpowiadają: a w nosie to mamy, nic nie robimy. myślicie ze taki
    pracownik sie "potnie" z rozpaczy? ROTFL
    Dla podniesienia rangi ten pracownik zwany jest administratorem.

    ToMasz

    PS co nie zmienia faktu ze napewno jest jakiś przepis który mówi ze
    każdy ma prawo do jakiejś tam anteny, ale to może być konflikt pomiędzy
    lokatorem a wspólnotą (moze reprezentowaną przez administratora)

  • 53. Data: 2011-05-05 08:30:03
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    ToMasz pisze:

    > PS co nie zmienia faktu ze na pewno jest jakiś przepis który mówi ze
    > każdy ma prawo do jakiejś tam anteny, ale to może być konflikt pomiędzy
    > lokatorem a wspólnotą (może reprezentowaną przez administratora)

    Bo są konflikty. Nawet o UOKiK czy sądy się opierało, kiedy lokator
    chciał zawiesić antenę, a spółdzielnia protestowała twierdząc, że
    zniszczy to świeżo "ostyropianizowaną" elewację, np:

    http://forumprawne.org/prawo-cywilne/67886-zakaz-mon
    tazu-anteny-satelitarnej.html

    --
    Bogdan

  • 54. Data: 2011-05-05 08:44:57
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ale za to bardzo przyjemnie się ogląda ;-)

    To fakt :-)

    > o "Czasie
    > honoru" ;-). Na pewno nie zamierzam uczyć się z niego
    > historii, w końcu nie jest to
    > dokument. Co nie zmienia faktu, że przybliża w jakiś
    > sposób ten fragment
    > historii.

    Owszem, pytanie tylko "w jaki sposób?" ;-)). Wiesz, mojego
    (i pewnie Twojego też) postrzegania najnowszej historii ten
    serial nie jest w stanie już zmienić, żyję parę lat na
    świecie. Niebezpieczeństwo jawi się w kontakcie tego typu
    filmów z młodzieżą, zwłaszcza popartych wypowiedziami
    PiS-owskich i IPN-owskich pseudohistoryków :-). Oni między
    wierszami próbują przekazać informację że to jest właśnie
    "prawie dokument"...
    Ale zaczyna się robić OT, nie o tym jest dyskusja ;-)
    Pozdr.

  • 55. Data: 2011-05-06 06:13:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > Owszem, pytanie tylko "w jaki sposób?" ;-)).

    W taki, żeby zainteresować tematem. Osoba dociekliwa zada sobie trud
    poszukania czegoś więcej i wyrobi sobie własny pogląd na podstawie
    informacji zebranych z różnych źródeł, a osobie niedociekliwej i
    łopatologiczne podanie gotowej opinii nie jest potrzebne ;-)

  • 56. Data: 2011-05-06 07:24:50
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > pogląd na podstawie informacji zebranych z różnych źródeł,
    > a osobie niedociekliwej i łopatologiczne podanie gotowej

    Osoba dociekliwa nie wyrabia sobie poglądu na rzeczywistość
    na podstawie filmu ;-). Niestety 90% społeczeństwa (nie
    tylko polskiego zresztą) nie jest dociekliwa i bierze nawet
    głupi serial za odzwierciedlenie prawdziwego życia. A duża
    większość z nich nawet wierzy w reklamy... I to jest właśnie
    żałosne ;-)
    Widzisz, tak podniecasz się TVP Historia. Oglądałeś Hansa
    Klossa i pancernych? To śmieszne "odkłamywanie historii"
    :-)). Jeśli po takich audycjach nadal uważasz ten kanał za
    "misyjny" to współczuję ;-)))

  • 57. Data: 2011-05-06 08:01:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > Osoba dociekliwa nie wyrabia sobie poglądu na rzeczywistość na
    > podstawie filmu ;-).

    IMO może traktować to jako autorską interpretację scenarzysty na dany
    temat.

    > Widzisz, tak podniecasz się TVP Historia.

    Nie podniecam się. Po prostu jeśli widzę tam coś ciekawego, to
    korzystam. Ot i tyle :-)

    > Oglądałeś Hansa Klossa i pancernych?

    A kto tego nie oglądał? ;-)

    > Jeśli po takich audycjach nadal uważasz ten kanał za "misyjny" to
    > współczuję ;-)))

    Na pewno jest bardziej misyjny niż TVP1. Co nie zmienia faktu, że do
    pełnej misyjności trochę brakuje, chociaż pokazują programy zgodne z
    nazwą kanału ;-)

  • 58. Data: 2011-05-06 19:01:21
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > ha ha ha...
    >
    > TV publiczna jest publiczna przez skojarzeniem z domem publicznym. Wskaż
    > mi te wartościowe programy kóre ona realizuje.

    Dalej nie rozumiesz. Zobacz jakie programy realizuje BBC i zauważ że zaden
    nadawca komercyjny nie zrobi tego tak dobrze jak oni. Tylko ze tam jest
    sciagalnosc abonamentu 99% a w Polsce 10%... Gdy TVP przestanie zajmowac sie
    komercją a zacznie robic dobre programy z abonamentu (pod warunkiem ze
    bedzie sciagany) moze zrozumiesz czym rozni sie porzadna TV publiczna od
    komercyjnej sieczki.

    > Większość rozsądnych ludzie rozumie że na diabła nam ten BURDEL i nie
    > płaci abonamentu na folwark polityków.

    i ta sama wiekszosc pozniej i tak glownie oglada TVP (wyniki ogladalnosci
    pierwsze miejsce TVP1, drugie TVP2...)
    Mimo tego ze TVP zajmuje sie glownie komercja to i tak robi ciekawsze
    programy od komercji, np. Szansa na Sukces czy Jaka to melodia ktore sa o
    niebo lepsze od konkursow muzycznych w TVN czy Polsacie...

    > Coż USA jest dość mocno opóźnione w wielu dziedzinach :) W większości
    > świata sieci komórkowe działają nawet na terenach objetych wojnami :)

    a w Egipcie nie dziala Internet jak jest wojna...Nie gadaj bajek, jak byla
    powodz sieci komorkowe w Polsce padły

    > Tja TV publiczna nie zrobi programu który krytykuje swój zarząd czy
    > polityków którzy w sam raz w niej rządzą.

    nie da sie politykow wszystkich opcji krytykuje sie na okraglo najwyzej
    jednych sie lagodniej traktuje ;-)

    > TV publiczna zaś prezentuje jednostronny obraz zgodny z linią siły
    > politycznej która w sam raz ma większość w Radzie nadzorczej. Wielka mi
    > różnica. Tylko czemu za TV partyjną mają płacić wszyscy obywatele. Może
    > wprowadźmy zasadę że za TV płaci ten kto dorwał się do władzy.

    jaką opcje teraz prezentuje TVP? Zresztą jest to opcja zmienna i tak jest
    OK. W przypadku TVN jest w kółko jedna opcja polityczna...

  • 59. Data: 2011-05-06 22:19:29
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    sensei wrote:
> [...]
    > zauważ że zaden nadawca komercyjny nie zrobi tego tak dobrze
    > jak oni. Tylko ze tam jest sciagalnosc abonamentu 99% a w

    Tylko gdzie jest kura a gdzie jajo? Dziwnie przypuszczam
    że gdyby TVP produkowała dokumenty na poziomie BBC miast
    się zajmować produkcją konkursów i telenowili (na które
    podobno jeszcze bierze pieniądze na "misję", np. z racji
    krzewienia wartości rodzinnych w serialach), i gdyby się
    nie "pakowała" jako strona w spory polityczne, to wpływy
    z abonamentu byłyby co najmniej parukrotnie większe, jak
    nie na poziomie niewiele ustępującym UK.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 60. Data: 2011-05-07 09:54:01
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:iq1s5k$gl5$1@news.onet.pl...

> [...]
    > z abonamentu byłyby co najmniej parukrotnie większe, jak
    > nie na poziomie niewiele ustępującym UK.

    Dlatego TVP trzeba zakazać intensywnego korzystania reklam i w zamian dac
    pieniądze abonamentowe, ktore scisle trzeba rozliczać ile w nich misji a ile
    komercji. Wtedy widać by było czym jest poziom i jakość a czym marketingowa
    sieczka robiona przez komercje w celu oglupiania i czyszczenia z kasy
    spoleczeństwa.