    From: "sensei" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Date: Fri, 6 May 2011 21:01:21 +0200

    news:ippn5h$ho8$1@news.onet.pl...

    > ha ha ha...
    >
    > TV publiczna jest publiczna przez skojarzeniem z domem publicznym. Wskaż
    > mi te wartościowe programy kóre ona realizuje.

    Dalej nie rozumiesz. Zobacz jakie programy realizuje BBC i zauważ że zaden
    nadawca komercyjny nie zrobi tego tak dobrze jak oni. Tylko ze tam jest
    sciagalnosc abonamentu 99% a w Polsce 10%... Gdy TVP przestanie zajmowac sie
    komercją a zacznie robic dobre programy z abonamentu (pod warunkiem ze
    bedzie sciagany) moze zrozumiesz czym rozni sie porzadna TV publiczna od
    komercyjnej sieczki.

    > Większość rozsądnych ludzie rozumie że na diabła nam ten BURDEL i nie
    > płaci abonamentu na folwark polityków.

    i ta sama wiekszosc pozniej i tak glownie oglada TVP (wyniki ogladalnosci
    pierwsze miejsce TVP1, drugie TVP2...)
    Mimo tego ze TVP zajmuje sie glownie komercja to i tak robi ciekawsze
    programy od komercji, np. Szansa na Sukces czy Jaka to melodia ktore sa o
    niebo lepsze od konkursow muzycznych w TVN czy Polsacie...

    > Coż USA jest dość mocno opóźnione w wielu dziedzinach :) W większości
    > świata sieci komórkowe działają nawet na terenach objetych wojnami :)

    a w Egipcie nie dziala Internet jak jest wojna...Nie gadaj bajek, jak byla
    powodz sieci komorkowe w Polsce padły

    > Tja TV publiczna nie zrobi programu który krytykuje swój zarząd czy
    > polityków którzy w sam raz w niej rządzą.

    nie da sie politykow wszystkich opcji krytykuje sie na okraglo najwyzej
    jednych sie lagodniej traktuje ;-)

    > TV publiczna zaś prezentuje jednostronny obraz zgodny z linią siły
    > politycznej która w sam raz ma większość w Radzie nadzorczej. Wielka mi
    > różnica. Tylko czemu za TV partyjną mają płacić wszyscy obywatele. Może
    > wprowadźmy zasadę że za TV płaci ten kto dorwał się do władzy.

    jaką opcje teraz prezentuje TVP? Zresztą jest to opcja zmienna i tak jest
    OK. W przypadku TVN jest w kółko jedna opcja polityczna...