  • 41. Data: 2011-05-04 07:59:12
    Temat: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ipr0dq$ge6$5@polsl.pl...
    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > bodajże jest taka zasada że gdy likwiduje sie "AZART" to administrator
    > musi załatwić z kablówką dostep do tych kanałów które były w "AZARCIE"

    >Ale jeśli się tworzy kablówkę nie mając AZART-u to już nie trzeba?

    Nie, bo obowiązek dostarczenia sygnału naziemnego lokatorom to jest
    obowiązek administratora budynku, a nie właściciela sieci kablowej.

  • 42. Data: 2011-05-04 08:05:05
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Nie, bo obowiązek dostarczenia sygnału naziemnego lokatorom to jest
    > obowiązek administratora budynku, a nie właściciela sieci kablowej.

    No to właściciel powinien podpisać umowę z kablówką, żeby dostarczali
    sygnał naziemny lub przynajmniej te same programy ale na innych kanałach.

  • 43. Data: 2011-05-04 08:16:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ipr1bh$rf5$1@polsl.pl...
> [...]

    >No to właściciel powinien podpisać umowę z kablówką, żeby dostarczali
    >sygnał naziemny lub przynajmniej te same programy ale na innych kanałach.

    Nie musi.
    Może zezwolić na montaż własnych anten.

  • 44. Data: 2011-05-04 08:37:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > bodajże jest taka zasada że gdy likwiduje sie "AZART" to
    > administrator musi załatwić z kablówką dostep do tych
    > kanałów które były w "AZARCIE"

    :-)))

  • 45. Data: 2011-05-04 08:43:09
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ... obowiązek dostarczenia sygnału naziemnego lokatorom to
    > jest obowiązek administratora budynku, a nie właściciela
    > sieci kablowej.

    Po pierwsze to nie "naziemnego", a "publicznego" :-). To nie
    to samo.
    Po drugie ma "zapewnić dostęp", a to nie znaczy "dać za 1,99
    zł" ;-). Wpuszczając operatora (lub kilku) TVK administrator
    zapewnia dostęp do programów, natomiast czy abonent chce za
    nie płacić to już osobna sprawa...
    Podobnie jest np. z wodą. Owszem, administrator ma obowiązek
    zapewnienia dostępu do wody, ale kran może być np. w komorze
    śmietnikowej :-). Ważne by był dostępny...

  • 46. Data: 2011-05-04 08:48:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A bardziej na serio TV Kultura i TVP Historia.

    TVV Historia? Ty chyba raczysz żartować po długim weekendzie
    ;-))). Trudno o bardziej nawiedzony kanał TVP, ja go nazywam
    "Historia w/g Wildsteina"...

  • 47. Data: 2011-05-04 13:44:06
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > TVV Historia? Ty chyba raczysz żartować po długim weekendzie ;-))).
    > Trudno o bardziej nawiedzony kanał TVP, ja go nazywam "Historia w/g
    > Wildsteina"...

    Rozumiem, że zaliczasz do tej grupy także seriale typu "Janosik", "Czas
    honoru" czy turystyczny cykl "Para w Polskę" ;-)

  • 48. Data: 2011-05-04 16:12:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Rozumiem, że zaliczasz do tej grupy także seriale typu
    > "Janosik"

    "Janosik nie jest i nigdy nie pretendował do miana serialu
    nawet pseudohistorycznego :-)...

    > "Czas honoru"

    ...czego nie można (przynajmniej nieoficjalnie) powiedzieć o
    "Czasie honoru" ;-). Oglądałem go z zainteresowaniem (nie na
    Historii), bo mi się podobał jako film, ale biorąc poprawkę
    na "prawdę historyczną" ;-). A przynajmniej zachowując
    zdrowy rozsądek... Ten serial pokazuje bardzo wypaczony
    obraz okupacyjnego podziemia, które tam dzieli się na
    prawych i sprawiedliwych "cichociemnych", którzy nikogo
    niesprawiedliwie by nie skrzywdzili, oraz pijaków, bandytów
    i złodziei "czerwonych" :-). Tylko nie mów mi proszę że
    bardzo wierzysz w to, co tam pokazali?

    > czy turystyczny cykl "Para w Polskę" ;-)

    Tego nie oglądałem, więc nie wypowiem się. Poza tym przykład
    trzech czy czterech tytułów nie stanowi o charakterze stacji
    :-). Popatrz na całokształt: Jedno wielkie rzucanie gównem
    na PRL... Wszystko co przed 1989 było be, każdy
    funkcjonariusz to ubek, złodziej i bandyta, a każdy
    "solidaruch" to bohater. I w ogóle świat był tylko czarny i
    biały. Oczywiście biały to "MY", czarny to "ONI" ;-)))
    Co nie umniejsza faktu że czasem coś wartego obejrzenia tam
    się pojawia, ale to chyba przez pomyłkę ;-).

  • 49. Data: 2011-05-04 17:52:01
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > "Janosik nie jest i nigdy nie pretendował do miana serialu nawet
    > pseudohistorycznego :-)...

    Ale za to bardzo przyjemnie się ogląda ;-)

    > ...czego nie można (przynajmniej nieoficjalnie) powiedzieć o "Czasie
    > honoru" ;-). [...] Tylko nie mów mi proszę że bardzo wierzysz w to,
    > co tam pokazali?

    Na pewno nie zamierzam uczyć się z niego historii, w końcu nie jest to
    dokument. Co nie zmienia faktu, że przybliża w jakiś sposób ten fragment
    historii.

    > Tego nie oglądałem, więc nie wypowiem się.

    W razie czego polecam.

    > Poza tym przykład trzech czy czterech tytułów nie stanowi o
    > charakterze stacji :-). Popatrz na całokształt: Jedno wielkie
    > rzucanie gównem na PRL...

    Rzucania gównem nie oglądam :-)

  • 50. Data: 2011-05-04 19:56:04
    Temat: Re: Dla kogo s? MUX'y...?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 May 2011 21:55:54 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >tylko że jak burza małemu rozwali sprzęt to awaria będzie trwała tydzień :)

    W tepsie też usuwanie awarii może trwać tydzień. Dodatkowo dochodzą
    kwiatki typu "my kable ciągniemy do 200 metrów, a tu jest ponad 300" -
    to podwykonawca TPSA.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280