  • 1. Data: 2011-04-26 12:31:10
    Temat: Mikstat dvb-t we Wroclawiu
    Od: a...@p...pl

    znalezione w sieci na forum emitela

    --
    Potwierdzam odbiór we Wrocławiu MUX2 z nadajnika w Mikstacie na kanale
    44.Antena AT-21 Polkat + SA. Nie jest potrzebny żaden przedwzmacniacz.
    Podejrzewam że na siatce też odbiór będzie nie mam tego typu "sprzętu"
    nie sprawdzałem.Nie jest konieczna inwestycja w drogie anteny. Spróbuj
    na zwykłym sprzęcie Polkatu.

    Oczywiście paczka ze Śremu na kanale 39 też. Ja zostaje przy Śremie z
    takiej prostej przyczyny: kanał 23 niedługo będzie "wolny", zniknie
    CT1 a jak zakończą się procedury z MUX1 to będą 2 MUX-y 1 i 2 i może
    3?? z jednego kierunku.Nie liczę na odbiór MUX3 z Żórawiny z
    zakładanymi parametrami.
    Lokalizacja:Wrocław, Śródmieście okolice pl.Grunwaldzkiego.

    black500 pozdrawiam.

    --
    ThinkXtra