  • Data: 2011-07-03 21:17:40
    Temat: Discovery Channel :-) :-(
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Kolegów.
    Właśnie oglądam na Discovery Channel program szumnie nazwany
    "Elektryczny człowiek" i nie wiem czy mam się śmiać czy płakać :-[
    Pokazują tam "fenomen" faceta (Portorykańczyk), który zapala 40W
    świetlówkę trzymając ją w rękach. Gostek rozkręcił telewizor, odpiął
    anodę W.N. z kineskopu, stanął na izolatorach i jedną łapą złapał kabel
    od trafopowielacza, a w drugiej trzymał świetlówkę robiąc sensację na
    zgromadzonych naukowcach :-) :-) :-) Kurczę czuję się pokrzywdzony przez
    los, bo bawiłem się w ten sposób we wczesnym dzieciństwie (w czasach
    TWL-40, PL504, PY88 i EY86) i nikt mnie w telewizji pokazywać nie chciał ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz