  • Data: 2011-07-04 06:33:32
    Temat: Re: Discovery Channel :-) :-(
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iuquaa$gbo$1@inews.gazeta.pl...
    > Powitanko,

    > Wiesz, mi wcale nie jest do smiechu, w TVP kazdy, kto odwazylby sie juz
    > nawet nie zrobic program naukowy, ale chocby wspomniec cos o naukach
    > scislych zostalby nie tylko wyrzucony z pracy, ale pewnie rozstrzelany.
    > Programy naukowe nadawala TVP do 1989r i zaprzestala wraz ze smiercia
    > nieodzalowanych panow Kurka i Kaminskiego.

    Był jeszcze jakiś program (Kwant?), ale prowadzący nie miał tego wdzięku co ww.
    panowie.
    Ja wczoraj z nudów (ale pogoda!) obejrzałem bodajże na Discovery Science program o
    czymś dziwnym co morduje zwierzęta w Ameryce Południowej. Gdzieś po 15 minutach jakiś
    bardziej łebski człowiek zebrał sierść na miejscu przestępstwa i posłał do analizy. W
    tym miejscu mogli skończyć, ale nie, dalej bredzili o UFO itp., dopiero pod koniec
    dali wynik tej analizy - była to sierść psa. Takie to "naukawe" programy.
    pzdr,
    Andrzej