eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.

  • 51. Data: 2011-05-27 06:28:29
    Temat: Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:irmjmh$g12$2@node2.news.atman.pl>:

    > P.S. Osoby, które znają treść wyroku nie mają prawa brać udziału
    > w konkursie :)

    Treść wyroku opublikowanego tu?:
    <http://42.pl/na/cd8kpv$j6f$1@atlantis.news.tpi.pl>

    No to nie znam ;P, więc zgłaszam się po flaszkę:

    Nie pozbawiono

    1000PLN + koszty

    6 miesięcy

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 52. Data: 2011-05-27 06:33:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

> [...]

    Treść wyroku opublikowanego tu?:
    <http://42.pl/na/cd8kpv$j6f$1@atlantis.news.tpi.pl>

    No to nie znam ;P, więc zgłaszam się po flaszkę:

    600PLN + koszty

  • 53. Data: 2011-05-27 09:26:25
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > a) Na ile pozbawiono wolności o ile pozbawiono.
    zero
    > b) Jaką grzywnę nałożono o ile nałożono.
    500
    > c) Na ile zabrano PJ o ile zabrano.
    3 miesiące

    ?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 54. Data: 2011-05-27 11:31:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Pudło. Flaszka dalej się chłodzi :).

    W DUPĘ!!!

  • 55. Data: 2011-05-27 12:33:29
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.05.2011 01:00, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > a) Na ile pozbawiono wolności o ile pozbawiono.
    Zero
    > b) Jaką grzywnę nałożono o ile nałożono.
    pińcet

  • 56. Data: 2011-05-27 15:15:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-27 12:33, Albercik pisze:

    > Zero
    > pińcet
    > zero

    Pudło ;P

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 57. Data: 2011-05-27 15:19:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > To jak ? Dotarł ktoś do końca i obstawi treść wyroku ? Dla
    > osoby, która strzeli dokładnie w czas pozbawienia prawa jazdy i
    > wysokość grzywny - stawiam butelczynę Finlandii ;)

    'Tom N' popsuł mi całą zabawę, no ale flaszkę zgarnia :) Mogłeś
    zgłosić się po nią na priv ;)

    http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

    Oskarżonego o posiadanie 0,54 uznano winnym posiadania 0,5,
    przez co zmieniła się waga ciężka na wagę kogucią czy jakoś tak.

    Najmniej zadowoleni byli policjanci, których wszystkich jak
    jeden mąż targałem regularnie na rozprawy jako świadków. Mam
    wrażenie, że *ci* policjanci więcej do rowerzysty się nie przyp*

    BTW Tom N - kaj ty mieszkasz pi razy drzwi, bo nie kojarzę ...

  • 58. Data: 2011-05-27 15:39:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Optymista - aż tak ostro nie potrafiłem się jako niedoświadczony
    > gówniarz bronić :)
    > Ale w kwestii tego jakie scenariusze pisali mi znajomi, to wyrok jest
    > zerem w porównaniu do "odsiadek", bycia karanym (nomen omen to mnie
    > najbardziej wtedy bolało, więc postawiłem wszystko na jedną kartę - nie
    > mogłem być karany, bo by po robocie było) ...
    > Flaszki nie wygrałeś :)

    To może jakaś nagroda pocieszenia, małpka czy coś ?;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 59. Data: 2011-05-27 16:05:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 01:23:43 +0200, w <irmndv$jqm$1@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Btw - niedługo kolejny konkurs w związku z wyrokiem za "skręt z
    > lewego pasa w prawo" z Globusowej w Wałowicką, który tu również
    > opisywałem, i dyskusja była równie burzliwa :)

    To podaj to szybko, bom ciekawy :).
    A obstawiam jak Albercik 0/500/0.

  • 60. Data: 2011-05-27 16:28:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

    ATSD dalej k.. nie jestem w stanie pojąć, jakim cudem można "zawiesić"
    PJ za jazdę po pijaku na rowerze - tym bardziej, że jazda rowerem nie
    wymaga posiadania PJ. Tym sposobem kara jaką otrzymałeś była dla Ciebie
    dotkliwsza niż dla menela bez prawka.

    Pozdrawiam
    Paweł