eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności. › Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5
    Date: Fri, 27 May 2011 15:19:15 +0200

    > To jak ? Dotarł ktoś do końca i obstawi treść wyroku ? Dla
    > osoby, która strzeli dokładnie w czas pozbawienia prawa jazdy i
    > wysokość grzywny - stawiam butelczynę Finlandii ;)

    'Tom N' popsuł mi całą zabawę, no ale flaszkę zgarnia :) Mogłeś
    zgłosić się po nią na priv ;)

    http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

    Oskarżonego o posiadanie 0,54 uznano winnym posiadania 0,5,
    przez co zmieniła się waga ciężka na wagę kogucią czy jakoś tak.

    Najmniej zadowoleni byli policjanci, których wszystkich jak
    jeden mąż targałem regularnie na rozprawy jako świadków. Mam
    wrażenie, że *ci* policjanci więcej do rowerzysty się nie przyp*

    BTW Tom N - kaj ty mieszkasz pi razy drzwi, bo nie kojarzę ...
    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY