eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.

  • 81. Data: 2011-05-29 12:58:11
    Temat: Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 22:47:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Mniejszy - ale tylko wszerz.

    Teraz już by Cię tak łatwo nie zatrzymywali - nie wyglądasz już jak
    ofiara głodu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 82. Data: 2011-05-29 13:09:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 May 2011 15:19:15 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

    Abstrahując od wyroku - jak pomyślę, ile cała ta procedura trwała (czyt.
    kosztowała) to ię nóż w kieszeni otwiera.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 83. Data: 2011-05-29 13:46:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 May 2011 13:09:18 +0200, Seba wrote:

    >Abstrahując od wyroku - jak pomyślę, ile cała ta procedura trwała (czyt.
    >kosztowała) to ię nóż w kieszeni otwiera.

    Obywatele byli widac podobnego zdania, za Ziobry bylby osądzony w 15
    minut - i w 24h :-)

    J.

  • 84. Data: 2011-05-31 08:17:58
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2011 15:19, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Najmniej zadowoleni byli policjanci, których wszystkich jak jeden mąż
    > targałem regularnie na rozprawy jako świadków. Mam wrażenie, że *ci*
    > policjanci więcej do rowerzysty się nie przyp*

    Albo znajdą przy nim narkotyki ;)