-
31. Data: 2011-05-18 22:20:32
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson
<r...@s...spam.wireland.or
g> wrote:
>On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:
>
>> A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie się od barierki wzdłuż drogi
>> chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.
>
>
>http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e1597
1,20,53.jpg
A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują
o tym, że ten pas się kończy.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
32. Data: 2011-05-18 22:51:19
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>
W dniu 2011-05-18 22:20, jerzu pisze:
> On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson
> <r...@s...spam.wireland.or
g> wrote:
>
>> On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:
>>
>>> A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie się od barierki wzdłuż drogi
>>> chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.
>>
>>
>> http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971
,20,53.jpg
>
> A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują
> o tym, że ten pas się kończy.
ok 200 m. Na google maps widać. Można wyznaczyć trasę. Czas 12 sekund,
szacowany koszt paliwa 9 groszy;)
Shrek.
-
33. Data: 2011-05-19 10:19:35
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2011-05-18 17:16, Artur Maśląg pisze:
> Skoro fizyka decyduje to niech zwolnią. Nikomu się wtedy nic nie
> stanie.
>
>> Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma.
>
> Jw.
W ogóle barierki odkształcalne to jakaś fanaberia. A już np. nad przepaściami
w ogóle żadne niepotrzebne - niech zwolnią, a nie walczą z fizyką!
A jeśli komuś np. zawiodą hamulce, no trudno: nie zadbał o samochód,
ma za swoje. Pasażerowie też mogli nie jechać. Autobusem, chociażby.
Ryzyk-fizyk.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
34. Data: 2011-05-19 10:26:08
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2011-05-18 16:23, elmer radi radisson pisze:
> On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:
>
>> A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie się od barierki wzdłuż drogi
>> chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.
>
>
> http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971
,20,53.jpg
Co prawda to może być skrót perspektywy, ale i tak dziwi czemu te
barierki nie zostały ustawione (jeśli już) wzdłuż granicy obszaru
wyłączonego, tzn pod znacznie łagodniejszym kątem, który w razie
czego nie grozi niekontrolowanym odbiciem i ustawieniem w poprzek.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
35. Data: 2011-05-19 10:30:07
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2011-05-18 11:51, cbnet pisze:
> Bardzo dobra decyzja.
>
> Jeśli już, to lepiej gdy niezbyt przytomni kierowcy rozbijają się
z rodzinami i pasażerami
> o beton niż o inne auta.
A najlepiej na końcu każdego kończącego się pasa wykopać wilczy dół.
(Jakby co, pamiętać: patent jest mój)
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
36. Data: 2011-05-19 10:48:26
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Przebijam: zamienić ciagłe linie na krawężniki.
Najwięksi idioci szybciej (i mniej boleśnie) dla innych by "się wykruszyli",
ew. wchodząc uprzednio w koszty napraw (dodatkowa korzyść
ekonomiczna).
PS: pomysł nie mój, jakby co. ;)
--
CB
Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w wiadomości
news:ir2kef$2cro$3@news2.ipartners.pl...
>> Jeśli już, to lepiej gdy niezbyt przytomni kierowcy rozbijają się
>
> z rodzinami i pasażerami
>
>> o beton niż o inne auta.
>
> A najlepiej na końcu każdego kończącego się pasa wykopać wilczy dół.
> (Jakby co, pamiętać: patent jest mój)
-
37. Data: 2011-05-19 10:54:37
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-05-19 10:19, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2011-05-18 17:16, Artur Maśląg pisze:
>
>> Skoro fizyka decyduje to niech zwolnią. Nikomu się wtedy nic nie
>> stanie.
>>
>>> Przy zderzeniu z betonem szansy nie ma.
>>
>> Jw.
>
> W ogóle barierki odkształcalne to jakaś fanaberia. A już np. nad
> przepaściami
> w ogóle żadne niepotrzebne - niech zwolnią, a nie walczą z fizyką!
> A jeśli komuś np. zawiodą hamulce, no trudno: nie zadbał o samochód,
> ma za swoje. Pasażerowie też mogli nie jechać. Autobusem, chociażby.
> Ryzyk-fizyk.
No cóż - posłużę się przykładem katastrofy polskiego autokaru
w okolicach Grenoble. Fizyka zaczęła działać dopiero wtedy, kiedy
kierowca złamał wszystkie możliwe zakazy ruchu itd.
-
38. Data: 2011-05-19 11:08:45
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Wed, 18 May 2011 22:20:32 +0200 osobnik zwany jerzu
wystukał:
> On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson
> <r...@s...spam.wireland.or
g> wrote:
>
>>On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:
>>
>>> A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie się od barierki wzdłuż drogi
>>> chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.
>>
>>
>>http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e159
71,20,53.jpg
>
> A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują o
> tym, że ten pas się kończy.
http://www.zumi.pl/,Warszawa_Armii%20Krajowej%20,Szu
kaj,20.9677319,52.2735676,2,1a,namapie.html?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
39. Data: 2011-05-19 11:28:41
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-05-19, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
>> o beton niż o inne auta.
>
> A najlepiej na końcu każdego kończącego się pasa wykopać wilczy dół.
> (Jakby co, pamiętać: patent jest mój)
Liczysz na kasę z patentu czy przygotowujesz się do wypłacania
odszkodowań?
;-P
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
-by-era-czesc3/
-
40. Data: 2011-05-19 21:11:21
Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
On 2011-05-18 22:20, jerzu wrote:
> A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują
> o tym, że ten pas się kończy.
Sek nie w tym jakie jest oznakowanie poziome - bo wystarczy chocby
ze przyjdzie zima i je zasypie, tylko w tym jakie jest pionowe
i ostrzegawcze. A przy niespodziance o takim kalibrze, w tym
miejscu nalezytego oznakowania brakuje niemalze calkowicie - jedyne
bialoczerwone "cos" to ta tablica stojaca za nimi. Nawet nie jest
oswietlona, tak jak sie migajacymi lampami czestokroc oznacza wiele
powaznych przeszkod znajdujacych sie w osi jazdy.
Skads sie te dotychczasowe wypadki biora, a ta trasa to nie jest
spacerniak na ktorym mozna sobie nabic jedynie guza. I czestokroc
zamieszanie ktore przy tej ilosci ruchu panuje tam gesto jeszcze
moze dodatkowo sprzyjac temu ze beda sie tam nadziewac kolejni
pechowcy.
--
memento lorem ipsum