  • 301. Data: 2014-05-21 23:13:23
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Tylko tych pozostalych moze byc np 1%.
    > Przy 1000 komputerow w biurze (co to za biuro ?) znaczy ze padnie 10 przez
    > 3 lata.
    > Tak mniej wiecej jeden na kwartal.

    Ale nie chcemy ryzykować i kupujemy coś, co przez dwa lata będzie dostępne
    nawet jak będzie trzeba 20%

  • 302. Data: 2014-05-21 23:15:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kryzsys, kryzys a stac nas na takie fanaberie jak płacenie za wsparcie i
    > obnizanie ryzyka. To nic dziwnego, ze potem komp kosztuje 300% tego
    > mógłby.

    Składak nie kosztuje 1/3 ceny markowego.

  • 303. Data: 2014-05-21 23:22:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ROTFL
    > Ty tak na serio?

    Nie pasuje do twojej tezy ?

    > Z małej wydajności?
    > Możesz coś wiecej na ten temat powiedziec bo zaintrygowałes mnie.
    > Jaka wydajność jest ci potrzebna dla komputera biurowego?

    Taka, żeby użytkownik nie narzekał. Żeby zainstalowanie pakietu
    antywirusowego nie zabiło kompa. Żeby trzy okienka przeglądarki pozwalały
    jeszce otworzyć excela.

    > Argumentowi "nie maja" zawsze przeciwstawiam argument "mają".

    Stańmy wszyscy na rękach

    > Jak kupujesz 100 to jakikolwiek składak bedzie juz typowy bo masz ich 100.

    Ale za miesiąc już takiego samego nie dostanę.

  • 304. Data: 2014-05-22 01:51:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie chodzi akurat o zerwanie paska, ale pierwszą z brzegu awarię jaka
    > się akurat trafiła i skutki jakie niesie. Jakbym nie miał innego
    > samochodu to musiałbym go kupić, pożyczyć lub miesiąc straty dochodów
    > mieć.

    No patrz. A ja mam jeden. Zarobkowy.
    I jak sie zepsuje tudziez wiem ze trzeba cos zrobic to robie. Bez wiekszych
    problemów, tam gdzie chce, gdzie wiem ze zrobia mi szybko, bez bujania sie
    z "autoryzowanymi serwisami".
    Nie wiem co ty masz za awarie ze na miesiac ci samochód uziemiaja.
    Moze do samochodów masz takiego samego pecha jak do komputerów?

    > W urzędzie samemu ?

    A co? Nie ma tam człowieka zatrudnionego na stanowisku "informatyka" ktory
    ma takie naprawy w zakresie obowiazków?
    W kazdym urzedzie gdzie jest tylko komputerów jest taki człowiek.

    > ...dalej jesteśmy w d..e

    Wybacz, ale ja ci w tej podrózy nie towarzysze.

  • 307. Data: 2014-05-22 01:51:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Bo jest zużyty tak, jak mój samochód i nawet jak mu silnik drugi raz
    > wymienią to za chwilę kolejne usterki będą

    ROTFL
    A co tam tak sie zuzyło?
    RAM, procesor? Moze karta graficzna?

  • 306. Data: 2014-05-22 01:51:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie pasuje do twojej tezy ?

    Nie, po prostu chyba nie masz pojecia co potrafią handlarze sprzedać...

    > Taka, żeby użytkownik nie narzekał. Żeby zainstalowanie pakietu
    > antywirusowego nie zabiło kompa. Żeby trzy okienka przeglądarki
    > pozwalały jeszce otworzyć excela.

    I uwazasz ze komputer sprzed kilku lat ci teog nie umożliwi?
    No to stwierdzam, ze marketingowcy sobie z ciebie zakpili.
    Pracuje obecnie na Athlonie X2 5600 czyli na procesorze ktory miał premiere
    ile lat temu?
    5? 8?
    Do tego win 7.
    Do tego spore inklinacje do otwierania wielu okienek na raz.
    2 przegladarki - kazda po kilkanascie zakładek, kilka pulpitów zdalnych, o
    takich rzeczach jak programy antywir, excel, nawet nie wspominam.
    I jeszcze pare innych rzeczy.
    Do tego czasami działam na lapku z i5.
    Różnic praktycznie nie zauwazam.

    Do pracy biurowej wystarcza w zupełnosci.

    > Stańmy wszyscy na rękach

    > Ale za miesiąc już takiego samego nie dostanę.

    Tak samo jak zmienia sie oferta w zakresie czesci do składaków (i raczej
    nie z miesiaca na miesiac) tak samo zmeinia sie oferta markowych składaków.

    Zreszta - znów powtarzamy te same argumenty.

  • 308. Data: 2014-05-22 01:51:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Ale nie chcemy ryzykować i kupujemy coś, co przez dwa lata będzie
    > dostępne nawet jak będzie trzeba 20%

    Chcemy nie chcemy.
    Ja pisze ze zaryzykowac sie opłaca, bo koszt tego wygodnictwa nie potrzebny
    i duzy.
    Ale to przy kupowaniu uzywanych.
    A kupujac nowe tanie tego problemu nie mamy. Mamy gwarancje, mamy serwis
    tylko kupujac porzadnie nie mamy modnego i7. :(

  • 305. Data: 2014-05-22 01:51:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > No i że nie mam tej gwarancji a samochód mocno wyeksploatowany jest to
    > od ponad miesiąca bujam się z jego naprawą

    A myslisz ze jakbys miał gwarancje to byś się nie bujał?
    O naiwnosci...

    > Paska ?

    Co paska? Kup sobie co chcesz. Chocby paska.

    > Mnie też wcześniej nie zawiódł

    Jakie wczesniej? 60 tys to ledwo dotarłes silnik...

    > To oszacuj

    Juz to robiłem.

    > Tak ? Masz w szufladzie zasilacz do mojego składaka ? Taki płaski,
    > nietypowy.

    Ja nie mam.
    Ale jak bede kupował 100 komputerów to bede miał. koszt przy takiej ilosci
    pomijalny.

  • 309. Data: 2014-05-22 01:51:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Składak nie kosztuje 1/3 ceny markowego.

    Dobrze kupiony biurowy kosztuje, skoro piszesz, ze markowy kosztuje 4000.

  • 310. Data: 2014-05-22 16:19:37
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-22 01:51, Budzik wrote:
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Tak samo jak zmienia sie oferta w zakresie czesci do składaków (i raczej
    > nie z miesiaca na miesiac) tak samo zmeinia sie oferta markowych składaków.

    ale firma gwarantuje, ze dostarczy Ci dokladnie taki sam komponent,
    nawet gdy juz nie bedzie produkowany (nawet od 2 lat) - wiec dalej zbior
    wszystkich komputerkow w urzedzie/firmie bedzie dokladnie taki sam i
    zgodny z pierwotnymi zalozeniami.
    I dodatkowo przyjedzie i Ci go wymieni na miejscu (odpada utrzymywanie
    informatyka-sprzetowca).

    > Zreszta - znów powtarzamy te same argumenty.

    no właśnie nie przyjmujesz do wiadomości podstawowej różnicy w gwarancji
    i jej realizacji pomiedzy skladakiem a komputerem 'firmowym'.