    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Date: Mon, 19 May 2014 17:49:00 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <llapv3$de$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <llbi03$2b6$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 2014-05-19 07:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A firmówki nagle maja te kondensatory na 10 lat?
    > Zreszta całe szczescie ze moje kondensatory o tym nie wiedza...
    > Spuchły mi tylko na jednej płycie na ktorej rzeczywiscie wszem i wobec
    > trąbiono ze to jest problem.
    > Na innych odpukać cisza i spokój...

    > Pytanie co wyjdzie taniej.
    > Przepłacic za komputery 50%, za wypasioną gwarancję 30% czy kupic 10%
    > wiecej szt. na potrzeby serwisowe.

    roznica jest taka, ze Ty zakladasz z gory, ze sie beda psuly (stad te
    rezerwowe komputery, ktory byc moze zezlomujesz za 5 lat, bo akurat nic
    sie nie zepsulo).
    Dodatkowo , po co kupowac cale komputery jak np. wysiadzie tylko jeden
    element? Firmowki wcale nie sa drogie, dodatkowo na przetargach masz
    ceny sporo nizsze od cen katalogowych (wychodzi wrecz, ze firmowke z
    gwarancja on0site 3 lata masz taniej niz skladak z 2letnia gwarancja).
    Dodatkowo w kazdej firmowce mozesz wydluzyc gwarancje jesli urzad
    stwierdzi, ze nie bedzie wymienial sprzetu po 3 latach a np. po 5ciu).