eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy to już koniec? Czy Nikon przetrwa? A może zostanie firmą niszową? - masowe zwolnienia w Nikonie.Re: Czy to już koniec? Czy Nikon przetrwa? A może zostanie firmą niszową? - masowe zwolnienia w Nikonie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mateusz Ludwin <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy to już koniec? Czy Nikon przetrwa? A może zostanie firmą
    niszową? - masowe zwolnienia w Nikonie.
    Date: Wed, 25 Mar 2009 19:15:24 +0100
    Organization: WSI
    Lines: 25
    Message-ID: <g...@t...hamstera.pl>
    References: <gq00tp$qv2$3@nemesis.news.neostrada.pl> <gq024j$4f9$2@inews.gazeta.pl>
    <gq0ltn$14t$1@news.dialog.net.pl> <gq5f1b$3ts$1@news.dialog.net.pl>
    <g...@t...hamstera.pl> <gqdqbs$pn5$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.134.174.123
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1238004930 628 213.134.174.123 (25 Mar 2009 18:15:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Mar 2009 18:15:30 +0000 (UTC)
    X-User: matl
    X-Face: W!ajY'U`ruD6nAwGG)zH2ok)I*<9|ew*_goysC^n4Qoa&/wkE>e.IMAKu`U.S"q_GrDV(br
    m4YRY=l8ssfDL?GVK%)9tZ(EQ/`uN(&$18'-T&OjCu;'1-\VE&YGKVe$W}JgvW't=q)@@<'__PV!Cm
    V5J)o,VN"$T/$%/83:.=LHyzAt'za~P01t"ze?.$j[|D
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1 Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:798742
    [ ukryj nagłówki ]

    Rzecze Janko Muzykant:

    >> Chodzi o kłamstwa Boneckiego.
    >> Chodzi o "testy sponsorowane" wykupywane w magazynach i portalach.
    >> Chodzi o takie teksty kierowane do dresiarzy:
    >>
    >> "Osoba fotografująca lustrzanką zwraca na siebie uwagę otoczenia.
    >> Lustrzanka, zwłaszcza z założonym dużym teleobiektywem, takim jak Sony
    >> 70-200/2,8 SSM, budzi szacunek, bowiem sugeruje wyższy poziom
    >> wtajemniczenia. Osoba z lustrzanką jest postrzegana jako prawdziwy fotograf.
    >> Bądź jednym z nich!"
    >>
    >> To nie jest target Nikona, Canona i Olympusa. Nawet w przypadku posiadaczy
    >> najtańszych lustrzanek tych firm. Sony świadomie kieruje swoje produkty do
    >> specyficznej grupy ludzi i samo wyrabia im opinię. A praktyka potwierdza
    >> teorię.
    >
    > Dokładnie tak samo będzie, gdy w tym słynnym cytacie zmienimy ''Sony''
    > na którąś z pozostałych firm.

    Nie zauważyłem *takich* reklam pozostałych firm. Jak masz to pokaż.
    --
    Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment

    Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: