  • 21. Data: 2013-03-22 13:43:17
    Temat: Re: Czy można kupić izotop plutonu 239Pu oraz beryl ??
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 22.03.2013 09:47, Leming Show wrote:

    > Piorunian rteci jako mat. inicjujacy.

    Dość niebezpieczny i toksyczny przy produkcji. Jak lubisz ryzykować to
    przecież jest TATP, który zrobisz na podstawie zakupów na stacji benzynowej.

    Michoo

  • 22. Data: 2013-03-22 17:10:04
    Temat: Re: Czy mozna kupic izotop plutonu 239Pu oraz beryl ??
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Uzytkownik "Leming Show" <l...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Piorunian rteci jako mat. inicjujacy. Po Breiviku na granicach wszyscy
    > sraczki dostali i to nie tylko z chemia.

    A trójtlenek ksenonu, taki klatrat... :))

    --
    Pod zadnym pozorem nie zezwalam na wysylanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogloszen, mailingów, itd., ani nawet zapytan o mozliwosc ich wysylki.

  • 23. Data: 2013-03-22 21:40:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 08:45:35 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
    > Rtęć występuje w naturze, była powszechnie wykorzystywana i dostępna,
    > nie jest radioaktywna i ciężko z niem bombę zrobić.

    No, byla taka plotka o "czerwonej rteci".

    J.

  • 24. Data: 2013-03-22 22:59:59
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > No, byla taka plotka o "czerwonej rteci".

    Wśród niektórych krótkofalowców przetaczały się dyskusje o antench
    rtęciowych, niby na zwykłej rtęci, ale podobno bardzo skutecznej i bardzo
    siejącej...
    Chociaż wojacy podobno zestawiali swoje anteny w oparciu o łuk
    elektryczny...

  • 25. Data: 2013-03-25 08:21:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2013 09:47, Leming Show pisze:

    > Piorunian rteci jako mat. inicjujacy.

    Ale wiesz, że żeby uzyskać piorunian rtęci nie wystarczy wystawić rtęć
    na działanie piorunów? ;->

  • 26. Data: 2013-04-01 00:29:04
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia 21 Mar 2013 16:36:45 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > choćby w brązie berylowym (ok. 2% Be). Ponadto tlenek berylu bywa stosowany
    > jako izolator elektryczny o dużej przewodności cieplnej (no i już nie jest
    > NTG).

    Już chyba nie jest stosowany ze względu na swoją toksyczność.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 27. Data: 2013-04-08 13:52:50
    Temat: Re: Czy mo?na kupiae izotop plutonu 239Pu oraz beryl ??
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 21.03.2013 21:53, schrieb PcmOl:
    > "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Koran picia zabrania. ;-)

    Allah jest mądrym bogiem. Zabrania dokładnie określonych napojów.
    Produkowanych z nasion anyżku na przykład nie, więc arak czy inne raky
    jest dozwolone. Ale zabrania odurzania się, niestety. Więc mudżahedin z
    mocną głową może pić wódkę sezamową lub arakową, pod warunkiem że się
    nie spije (za bardzo). A tak nawiasem mówiąc, słowo assasin (angielskie)
    na zamachowca pochodzi od arabskiego haszaszin, a to jest konsument
    konopii indyjskich ;-)

    Na zdrowie!

    Waldek

  • 28. Data: 2013-04-08 15:01:21
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 01.04.2013 00:29, schrieb badworm:

    > Już chyba nie jest stosowany ze względu na swoją toksyczność.

    Jest, ale formalnie musisz podpisać parę papierków i elementy uszkodzone
    zdać do utylizacji. Jest w tranzystorach mocy WCz. Osobiście mam chyba
    kilkadziesiąt g tlenku berylu w tranzystorach. Ale kupione od
    NRDowskiego wojska po uszkodzeniu muru ;-).

    Waldek