  • 1. Data: 2013-03-20 19:47:28
    Temat: LEDówki MR16 - czy mają kondensator?
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Czy takie tanie 'żarówki' LED 1..2W z trzonkiem MR16 (na 12V) mają w
    środku kondensator zapobiegający miganiu, czy zależy jak trafi? Mnie
    zależałoby na takiej bez kondensatora, aby można było mrugać do 20Hz.

    Przy okazji - szukam przetwornicy 5V->około 12V, aby powyższą 'żarówkę'
    zasilać ze złącza USB komputera. Ciekawie przedstawia się LT1618
    (http://www.linear.com/product/LT1618). Prostą aplikację i możliwość
    'ściemniania' ma też na przykład LT3465, ale niestety za mały prąd
    wyjściowy.
    Może znacie coś popularniejszego i dostępnego w naszych sklepach.
    Chodzi mi o możliwość migania nią, a maksymalna jasność powinna być
    ograniczona wartością prądu ze źródła 5V nie przekraczającą 400mA. Nie
    wymagam dużej stabilności prądu, w zasadzie może i stabilizator napięcia
    by wystarczył - z dobranym na stałe napięciem wyjściowym tak, aby nie
    przekroczyć pobieranego prądu.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2013-04-03 00:09:53
    Temat: Re: LEDówki MR16 - czy mają kondensator?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Michał Lankosz napisał(a) :

    > Przy okazji - szukam przetwornicy 5V->około 12V, aby powyższą 'żarówkę'
    > zasilać ze złącza USB komputera.

    http://allegro.pl/przetwornica-dc-lm2577-4-35v-2-3a-
    dc-i3115983837.html
    Lub w Chinach za ok. 35% tej ceny, ale poczekasz dłużej na dostawę.
    Właśnie czekam na ten modulik. Też ma być do USB.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]