  • 141. Data: 2010-03-01 10:54:05
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Wojciech Jaczewski pisze:

    > Nokia 6021. U mnie osiągał około 25kB/s.

    Nosem :) Cud na miare XXX wieku. Telefonem z EDGE class 6 osiagasz
    25kB/s tego to nawet w Erze nie potrafia.

  • 142. Data: 2010-03-01 11:56:58
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmg65d$gpo$1@news.onet.pl:

    > Oczywiscie ..... wiesz lepiej, Co tam jakis Engadget tez slepcy, i
    > Uniwired .... polski usenet wie lepiej i juz.

    To inaczej. Czy ty widzisz róznice między obrazem wyświetlanym przez ekran
    AMOLED a TFT? Wybierz właściwą odpowiedź:

    a)widze różnice, jest wielka.
    b)nie miałem w reku nic z AMOLEDem.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 143. Data: 2010-03-01 12:06:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    >
    > To inaczej. Czy ty widzisz róznice między obrazem wyświetlanym przez ekran
    > AMOLED a TFT? Wybierz właściwą odpowiedź:

    Oczywiscie bo swiat zna tylko jeden rodzaj LCD i jeden Amoled.
    Zbytnie uproszeczenie. A porownywanie ekranu iphona do Omni to jakis
    zabawny zart.

  • 144. Data: 2010-03-01 12:20:07
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmgapr$tuh$1@news.onet.pl:

    > Oczywiscie bo swiat zna tylko jeden rodzaj LCD i jeden Amoled.
    > Zbytnie uproszeczenie. A porownywanie ekranu iphona do Omni to jakis
    > zabawny zart.

    Nie nie nie. Odpowiedz mi na pytanie. Może przyczytaj je jeszcze raz?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 145. Data: 2010-03-01 12:46:49
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Feb 28, 9:57 pm, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
    > Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

    Nikt, znaczy Jan Skrybyszewski, Jasiu oraz Expierd?
    iPhone już potrafi wyświetlić czarną czerń, czy nadal zamiast czerni
    masz coś ciemnoszarego?

  • 146. Data: 2010-03-02 19:35:35
    Od: "Qtec" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > BaX pisze:

    > Ze ktos zniszczyl iphona... tak to bez watpienia mozliwe.
    > Ale powiedz mi ... gdzie te procesy wybuchajacych iphonow.... oszustow
    > zlapano i cisza nie zastanawia cie to ....

    Ale ty ten telefon upusciles na wykladzine a nie rzuciles o ziemie. I tez
    pewnie tylko dlatego ze stan obudowy juz i tak pozostawial wiele do
    zyczenia. Poobijana jakas i porysowana padlina. Bylo widziec jak
    pierd....lem w pracy flotowa Nokia 6300 o sciane. Rozprysla sie i poleciala
    na jakies 10 metrow. Bylem pewien ze juz po niej. Potem sie okazalo, ze
    odpadla tylko aluminiowa obudowa baterii. Zlozylem wszystko do kupy i
    telefon dzialal bez problemow.

    Takie upuszczenie jak twoje, to przezyje nawet szklanka. Dla mnie zadna
    rewelacja.
    I jeszcze jedno. Jezeli probujesz nosic gacie dziennikarza, przestan
    powtarzac co chwile slowo "tak". Ja wiem, ze to ostatnio jakies takie modne,
    ale mnie wkurza i wg psychologow swiadczy o tym, ze mowiacy nie do konca
    jest pewien tego, co mowi.

    pzdr
    Qtec

  • 147. Data: 2010-03-05 12:35:33
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Tomek nabazgrału:

    > W dodatku na tamtych było pokazane jak iPhone lądował nie na
    > frajerskiej wykładzinie tylko na chodniku, więc Twój filmik trochę
    > lamerski, mogłeś się bardziej postarać, jeśli chciałeś na siłę coś
    > udowodnić.

    Ja tylko grzecznie przypomnę, że iPhone/touch znakomicie nadwyraz dobrze
    znoszą kontakty z chodnikiem, asfaltem, linoleum czy parkietem.

    --
    tbr

  • 148. Data: 2010-03-08 21:04:31
    Od: Marek <m...@w...kukuruku>

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Thu, 25 Feb 2010 11:29:52 +0100,
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> screamed:

    > Moja 9300i spadała wiele razy (E51 z resztą też). Najwyżej kończyło się
    > na wypadnięciu klapki i wyleceniu akumulatora. Ale lot wtedy był dużo bardziej
    > widowiskowy niż u Ciebie.

    Miałem to samo, ale z 9300 (bez i), dostawała w kość okropnie i jakoś
    przeżyła. Obecnego e51 spotkały jeszcze gorsze rzeczy i żyje bez
    najmniejszego uszczerbku na zdrowiu.

    Nad tematem posta: "Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?"
    zastanawiałem się dłuższą chwilę zanim zrozumiałem sens.
    Te bezużytecznie podwójne spacje wziąłem początkowo za jakiegoś rodzaju
    pokrętną interpunkcję...

    --
    Pozdrawiam. Marek

  • 149. Data: 2010-03-08 21:15:51
    Od: Marek <m...@w...kukuruku>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Zenujace... patrzylem dzisiajna dzieci w piaskownicy macie cos z nimki
    > wspolnego ograniczenie umyslowe

    Rozumiem, że to była piaskownica dla dzieci z ograniczeniami umysłowymi...
    Bo normalnie dzieci w piaskownicy nie są ograniczone umysłowo. Są dziećmi.

    Chyba, nigdy nie miałeś dzieci (może nigdy nie będziesz miał) i myślisz,
    że wszystkie dzieci są ograniczone umysłowo ponieważ ich nie rozumiesz,
    nie masz kontaktu z nimi lub masz kontakt bardzo słaby...

    Jako rodzic odpowiem Ci tak: Uważam, że dzieci w piaskownicy mają mimikę
    kapitalną!
    A ty jesteś palant... i pijak, bo każdy palant to pijak.

    --
    Pozdrawiam. Marek

  • 150. Data: 2010-03-08 21:35:51
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > kapitalną!
    > A ty jesteś palant... i pijak, bo każdy palant to pijak.

    Mam nadzieję, że nie dążysz do tego o czym myślę, bo mi tutaj się nasuwa
    a każdy pijak to zło....

    Tylko głupia analogia nie skierowana w tym przypadku w niczyją stronę ;)

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.