  • 131. Data: 2010-02-28 20:44:00
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 20:51:49 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    >A w tym niedobrym iphonie nawet wylacznik jest softwarowy na dodatek nie
    >da sie go zresetowac. Ciekawe kiedy inni zrobia system i telefon ktory
    >nie da sie powiesic i postawia na to.

    Spytaj sie lepiej kiedy ktos odkryje i opublikuje jak ajfona zawiesic,
    i to byc moze jeszcze zdalnie. To bedzie ciekawe :-)

    Zrobili jakiegos watchdoga ?

    J.

  • 132. Data: 2010-02-28 20:53:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Spytaj sie lepiej kiedy ktos odkryje i opublikuje jak ajfona zawiesic,
    > i to byc moze jeszcze zdalnie. To bedzie ciekawe :-)
    >
    > Zrobili jakiegos watchdoga ?

    Jak znasz sposob na zawieszenie to mozna sprawidzic terminalem co jest
    grane albo zrobuc jakis dump. Mysle ze to jak w Androidzie aplikacja nie
    moze zawiesic systemu gdyz nie ma do niego dostepu

  • 133. Data: 2010-02-28 20:56:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Bart Ogryczak pisze:

    > Tyle, że reszta świata to już od paru lat używa HSDPA.
    > No, ale wy jesteście wierni swojemu sloganowi "Apple -- 3 lata za
    > resztą świata".

    Powiedzial wlasciciel Nokii ktora nie potrafi zrobic prawdziwego
    dotykowego ekranu w topowym modelu.

  • 134. Data: 2010-02-28 20:57:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Bart Ogryczak pisze:

    > Normalnie łał, porównałeś sobie LCD z LCD. To może teraz się wybierz
    > porównać z AMOLEDem, jak we współczesnych telefonach.

    Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
    Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

    > ROTFL.

    Smiech to zdrowie ale zeby tak z wlasnej glupoty ?

  • 135. Data: 2010-02-28 23:39:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-02-2010 o 15:37:44 Stefan.Burczymucha
    <s...@t...pl> napisał(a):

    > to sie do prasy nadaje!

    Pod warunkiem że te Wasze gó..o ktoś czyta, a co niechcącego wylazło ze
    ujrzałem ono.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 136. Data: 2010-03-01 06:54:51
    Od: Michal Kawecki <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 21:05:17 +0100, Teo napisał(a):

    > Kurczę, a w mojej firmie na 50 relkamowano 15 (niektóre kilkukrotnie),
    > te co wymienili też reklamowano.
    >
    > Najfajniejsze jest: dzwoni telefon, odbierasz i zwis... Tylko off/on pomaga.

    W mojej na 50 E51 intensywnie używanych przez 2 lata nie zareklamowano
    żadnej. To jest bardzo dobry telefon, jedyna jego wada to za mała
    bateria. Ale za to wymienna ;-).
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 137. Data: 2010-03-01 09:54:27
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmehh9$vi5$2@news.onet.pl:

    > A w tym niedobrym iphonie nawet wylacznik jest softwarowy na dodatek nie
    > da sie go zresetowac.

    A co się stanie jak przytrzymasz przez 10s klawisze Power i Home?

    > Ciekawe kiedy inni zrobia system i telefon ktory
    > nie da sie powiesic i postawia na to.

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=z
    awieszony+iphone&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    Że niby sie nie wiesza?;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 138. Data: 2010-03-01 09:56:00
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmeiq5$2vs$3@news.onet.pl:

    > Pewnie dlatego w Windows Mobile jest mozliwosc odblokowaia klawiatury
    > jak w iphonie :) w Avili tez :) Tak wiem "moda i marketing"

    W WM dużo wczesniej niż powstał iphone odblokowywało się klawiature za pomoca
    ekranu dotykowego.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 139. Data: 2010-03-01 09:56:57
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmelcg$b40$3@news.onet.pl:

    > Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
    > Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

    Od razu widać że nie trzymałes nic z AMOLEDem w ręku.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 140. Data: 2010-03-01 10:47:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmelcg$b40$3@news.onet.pl:

    > Od razu widać że nie trzymałes nic z AMOLEDem w ręku.

    Oczywiscie ..... wiesz lepiej, Co tam jakis Engadget tez slepcy, i
    Uniwired .... polski usenet wie lepiej i juz.