  • 121. Data: 2010-02-26 20:01:16
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    BaX pisze:

    > Uzytkownicy iphona nie my?la, tam wszystko dzieje sie bo tak. :D

    Użytkownicy ipoo nie mogą myśleć, Jobs stwierdził, że jest to
    niepotrzebne zwykłemu użytkownikowi!

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 122. Data: 2010-02-26 20:05:17
    Od: Teo <t...@i...pl>

    On 10-02-26 00:50, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Bzdury jakieś piszesz.
    > Używam od ponad 1.5 roku.
    > Ze mną używa jakieś 1000 osób.
    > Jakoś nie słyszałem takich bajek.

    Kurczę, a w mojej firmie na 50 relkamowano 15 (niektóre kilkukrotnie),
    te co wymienili też reklamowano.

    Najfajniejsze jest: dzwoni telefon, odbierasz i zwis... Tylko off/on pomaga.

  • 123. Data: 2010-02-26 23:20:44
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:

    > Ale my tu o e51

    my tu nokia vs ifon - wytrzymalosc modeli

  • 124. Data: 2010-02-26 23:21:09
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    > Znam 3 właścicieli gejfonów.
    > Jeden telefon zdechł.

    33% awaryjnosci...

  • 125. Data: 2010-02-28 14:37:44
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 33% awaryjnosci...

    to sie do prasy nadaje!

  • 126. Data: 2010-02-28 19:49:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Znam 3 właścicieli gejfonów.
    > Jeden telefon zdechł.

    Jajkim trzeba byc pustakiem by nazywac urzadzenie gejfonem.
    Zenujace... patrzylem dzisiajna dzieci w piaskownicy macie cos z nimki
    wspolnego ograniczenie umyslowe

  • 127. Data: 2010-02-28 19:51:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Teo pisze:

    > Najfajniejsze jest: dzwoni telefon, odbierasz i zwis... Tylko off/on
    > pomaga.

    A w tym niedobrym iphonie nawet wylacznik jest softwarowy na dodatek nie
    da sie go zresetowac. Ciekawe kiedy inni zrobia system i telefon ktory
    nie da sie powiesic i postawia na to.

  • 128. Data: 2010-02-28 20:12:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > W starszych modelach był *.

    W C510 jest #, gwiazdka (prawy softkey) od zawsze byla do blokowania
    klawiatury

  • 129. Data: 2010-02-28 20:13:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Motylek pisze:

    > a w ifonie wystarczy pomyslec i juz?

    Pewnie dlatego w Windows Mobile jest mozliwosc odblokowaia klawiatury
    jak w iphonie :) w Avili tez :) Tak wiem "moda i marketing"

  • 130. Data: 2010-02-28 20:14:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Użytkownicy ipoo nie mogą myśleć, Jobs stwierdził, że jest to
    > niepotrzebne zwykłemu użytkownikowi!

    Owszem iphona uzywa sie intuicyjnie bez potrzeby analizy semantycznej
    Manuala. To straszne urzadzenia dziala ... dokladnie tak jak nakazuje logika