  • 121. Data: 2009-03-10 21:21:53
    Temat: Re: Czemu Nikon i Canon nie robią stabilizacji w korpusie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Po to aby robić zdjęcia w świetle zastanym, a nie błyskać fleszem?

    widziałeś kiedyś zdjęcia z D300 na iso 3200?

    a z D3 na 6400?

  • 122. Data: 2009-03-10 21:23:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Kto tu nie rozumie??? Jak dwa razy więcej osób kupi body Nikona żeby
    > mieć stabilizowane 50/1.4 to kto sprzeda więcej 50/1.4?

    ilu pstrykaczy kupuje 50 / 1.4

    oni żyją z rynku masowego a nie z dziwaków takich jak my.

  • 123. Data: 2009-03-10 21:27:52
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > To teraz wyobrtaź sobie, ze masz użyteczne ISO1600, jasny obiektyw i do
    > tego
    > stabilizację umożliwiającą wydłużenie czasu ok. 10x. Ja tak właśnie mam -
    > to doceniam.

    Pewnie będę musiał poczekać, aż stabilizacja podzieli los innych
    technologicznych sztuczek, jak, za przeproszeniem, wykrywanie uśmiechu, i
    trafi do każdego szkła. Już niedlugo skończy się wojna na megapiksele (uff!)
    i czułości (no tu niech jeszcze powalczą) i zacznie się tluczenie
    konkurencji na stabilizację, z korzyścią dla wszystkich. Oby tylko
    konsekwencją tego nie było zwycięstwo stabilizacji w korpusie i
    przyspieszenie rezygnacji z lustra i pryzmatu, bo tego, kurna, nie zdzierżę
    :)

    zdrówka, PW

  • 124. Data: 2009-03-10 21:32:36
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    kurdybanek pisze:
    > Wykonalne jest, ale rozumując w ten sposób, to np. AF też nie jest
    > potrzebny, bo wystarczy odpowiedni trening w ręcznym ostrzeniu.

    Ale zdecydowanie przesadzasz. 300mm nie jest wielkim problemem nawet na
    ciemnych zoomikach w słoneczny dzień.
    Aparat się telepie, ale znów nie na tyle by nie trafiać. Minimalna GO
    jest tylko przy bardzo dużych, jasnych i ciężkich szkłach, do których i
    tak zazwyczaj się używa statywu.

    ...bo wtedy zaczynasz używać statywu.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 125. Data: 2009-03-10 21:51:52
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > widziałeś kiedyś zdjęcia z D300 na iso 3200?
    >
    > a z D3 na 6400?

    A widziałeś kiedyś zdjęcie z S5 na ISO100?

  • 126. Data: 2009-03-10 21:53:07
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > ilu pstrykaczy kupuje 50 / 1.4
    >
    > oni żyją z rynku masowego a nie z dziwaków takich jak my.

    Jaki z ciebie smieszny gostek.
    Jak żyją z rynku masowego to PO CO PRODUKUJĄ nowe wersje 50/1.4?

    I po co chciało się Pentaksowi i Sony robić stabilizowane matryce?

  • 127. Data: 2009-03-10 21:53:54
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze PW:

    > Wpadłem, oczywiście, ale mnie te warunki wystarczają. A znów kiedy jest aż
    > tak strasznie ciemno, to trzeba też stabilizować modela, wracamy do realiów
    > dagerotypowych. Chciałem tylko dostrzec, że różne są i potrzeby i sposoby
    > ich zaspokajania :) Kiedy w kadrze robi się tak ciemno,że sam fotograf
    > zaczyna mieć problem z dostrzeżeniem motywu, żadne standardowe nowinki
    > techniczne nie pomogą. W takich ciemnościach, obawiam się, stabilizacja też
    > już nie da rady, a i ostrości nie ustawisz.

    A zdjęcia nocne?

  • 128. Data: 2009-03-10 21:54:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Wyszomirski:

    > To teraz wyobrtaź sobie, ze masz użyteczne ISO1600, jasny obiektyw i do tego
    > stabilizację umożliwiającą wydłużenie czasu ok. 10x. Ja tak właśnie mam - i
    > to doceniam.

    W brutalny sposób rozbijasz argumenty niektórych uczestników tego wątku :<

  • 129. Data: 2009-03-10 21:55:42
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

    > Słuchaj Ojciec. Jesteś wariat czy tylko głupi? Przecież się znasz na
    > fotografii to po co zadajesz takie banalne pytanie.
    > Po tych wszyskich wątkach które napisałeś i po dyskusjach w których brałeś
    > udział nie mieści mi sie w głowie, że poważnie pytasz.

    No poważnie pytam, skoro w Canonie macie takie fajne ISO1600, to po co wam
    robią stabilizowane L-ki F4 i czemu był taki hype jak którys sklep pokazał w
    ofercie stabilizowane F2.8? :>

  • 130. Data: 2009-03-10 22:00:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Marek Dyjor:

    > A widziałeś kiedyś zdjęcie z S5 na ISO100?

    tak i co z tego?