  • 1. Data: 2009-03-10 08:34:37
    Temat: Nikkor 80-200 ... a mopopod
    Od: tygrys2001 <t...@w...pl>

    Jaki monopod + głowicę polecilibyście do tego obiektywu (podpięty do
    Nikona D90) - pstrykanie zawodów sportowych (siatkówka, koszykówka,
    LA)... trzymanie tego ciągle w ręce, nie sprzyja moim fotkom ;) po
    dłuższej chwili robienia zdjęć. Czasami konieczne jest szybkie odpięcie
    monopodu... Może ktoś doradzi jakiś fajny zestaw...

  • 2. Data: 2009-03-10 08:46:40
    Temat: Re: Nikkor 80-200 ... a mopopod
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    tygrys2001 pisze:
> [...]
    > Nikona D90) - pstrykanie zawodów sportowych (siatkówka, koszykówka,
    > LA)... trzymanie tego ciągle w ręce, nie sprzyja moim fotkom ;) po

    Nie przesadzasz troszke? W calym swoim zyciu widzialem tylko jednego
    czlowieka, ktory do takiego zestawu uzywal monopoda. A i tak mialem
    wrazenie, ze chyba robi to, zeby po prostu wygladac inaczej. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2009-03-10 08:52:33
    Od: tygrys2001 <t...@w...pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > Nie przesadzasz troszke? W calym swoim zyciu widzialem tylko jednego
    > czlowieka, ktory do takiego zestawu uzywal monopoda. A i tak mialem
    > wrazenie, ze chyba robi to, zeby po prostu wygladac inaczej. ;)

    1. pstrykam zdjęcia z zawodów szkolnych, często w salach gimnastycznych
    o takim sobie świetle
    2. zdjęć jest czasami sporo, bo młodzież może je sobie pobierać z
    galerii dla swoich potrzeb i na pamiątkę
    3. nie chcę wyglądać inaczej, lecz poprostu mieć mniej poruszone zdjęcia
    i tyle

  • 4. Data: 2009-03-10 08:57:01
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    tygrys2001 pisze:
    > 3. nie chcę wyglądać inaczej, lecz poprostu mieć mniej poruszone zdjęcia
    > i tyle

    No, ale przeciez do wszystkiego nie musisz miec takich ogniskowych.
    Zalozysz krotszy obiektyw i "odpornosc" na poruszenie zdjec wzrasta.
    Uzywaj wyzszych czulosci i doswietlaj lampa.
    To tyle, ile moge napisac od siebie, bo w sprawie wyboru monopodu nie
    pomoge (nie uzywam).

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2009-03-10 09:13:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gp5a9j$6cl$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    tygrys2001 nabazgrał:
> [...]
    > galerii dla swoich potrzeb i na pamiątkę
    > 3. nie chcę wyglądać inaczej, lecz poprostu mieć mniej poruszone zdjęcia

    I te dzieci są na tyle statyczne, że wyłazi drganie obiektywu?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )