    From: Wangog <W...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Co zrobic...
    Date: Fri, 14 Jan 2011 10:57:38 +0100

    Witam

    Co byscie zrobili w sytuacji kiedy:
    Kupiliscie auto ok. pol roku temu za 20 tys. (C klasa 220 CDI z 2000
    roku). Bardzo dobrze wyposazona, super odczucia z jazdy. Okazalo sie ze
    awarii uleglo kilka dosc drogich elementow jak serwo czy alternator. Do
    tego dochodza jeszcze koszty olejow (automat) i innych troche tanszych
    jak klocki czy elementy zawieszenia.
    Juz wpakowaliscie w niego ok. 5 tys PLN i co dalej?

    Sprzedac go i stracic kase, ktora wydaliscie na naprawy. Nikt oczywiscie
    nie odpowie na pytanie czy dalej cos sie nie popsuje.
    Czy moze dalej w niego ladowac jak sie cos zepsuje?

    Nie chce sie go pozbywac bo bardzo dobrze mi sie nim jezdzi, ale jak mam
    jeszcze pare tysi wydac na naprawy to mnie zkreca...