  • Data: 2011-01-14 11:27:58
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce sie go pozbywac bo bardzo dobrze mi sie nim jezdzi, ale jak mam
    > jeszcze pare tysi wydac na naprawy to mnie zkreca...

    Jezeli tylko mechanika, to ponaprawialbym, przynajmniej mialbym obraz czym
    jezdze i w jakim stanie mam samochod.
    Jednak jezeli do tego wszystkiego blacha by sie zaczynala sypac to bym go
    sprzedal czym predzej. Z tym sie wojny nie wygra, mozna jedynie rany
    zaleczac na chwile.
    Nowy samochod uzywany, nowe problemy, mniejsze lub wieksze, na to trzeba byc
    przygotowanym.

    Maciek