  • 11. Data: 2012-05-10 11:40:58
    Temat: Re: Co to ku**a jest?
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Wed, 9 May 2012 17:03:43 +0000 (UTC), to wrote:

    > begin tryton

    > Kto rozumie?

    Ja nawet kiedyś wpisałem w google "rozumię" żeby poznać skalę tego
    ciekawego zjawiska.

    --
    pozdro

  • 12. Data: 2012-05-10 12:12:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Bezkluczykowy tez sie da wylaczyc,

    Tak jak i niepozadanego przyspieszana uniknac zdejmujac noge z gazu.

    >ale oczywiscie najlepiej wiedza ci, ktorzy nie maja

    mozgu.

  • 13. Data: 2012-05-10 12:25:27
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    > Ja nawet kiedyś wpisałem w google "rozumię" żeby poznać skalę tego
    > ciekawego zjawiska.

    Za chwile wpisza to do slownikow jako poprawna forme i bedzie gitara...
    Najsmieszniejsze jest to, ze celebryci, aktorzy w tv i reklamach tez tak
    mowia.
    Rozumiem, ze w reklamach staraja sie dotrzec do targetu z niewyksztalconych
    nizin spolecznych ale persony z tv?!

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2012-05-10 13:41:35
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Bezkluczykowy tez sie da wylaczyc, ale oczywiscie najlepiej wiedza ci,
    > ktorzy nie maja. Poza tym wylaczanie samochodu wydaje sie dosc glupim
    > pomyslem w takiej sytuacji.

    A co byś zrobił w takiej sytuacji?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 15. Data: 2012-05-10 13:51:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.05.2012 13:41, Adam Wysocki pisze:

    > A co byś zrobił w takiej sytuacji?

    Przelaczyl na N i nacisnal hamulec. A ty?
    Zeby nie bylo - sprawdzalem to u siebie kiedys i dziala.

  • 16. Data: 2012-05-10 14:59:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pabl_o

> [...]
    > Rozumiem, ze w reklamach staraja sie dotrzec do targetu z
    > niewyksztalconych nizin spolecznych ale persony z tv?!

    Jaki kraj, tacy "celebryci".

  • 17. Data: 2012-05-10 15:23:54
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    4CX250 wrote:
    > Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Kluczyk w stacyjce zaspawali?

    W paru automatach nie da się wyjąć (ba. nawet przekręcić) bez przestawienia
    wajnych na P.

    Ale po co kluczyk? Pozycję N zjedli?
    Hamulców nie ma?

    > W manualu cegłówkę pod sprzęgłem zamurowali?

    pzdr
    \SK

  • 18. Data: 2012-05-10 16:35:46
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Przelaczyl na N i nacisnal hamulec. A ty?

    Wyłączył silnik i nacisnął hamulec. Wspomaganie jeszcze zostanie na to
    jedno depnięcie - jeżeli w ogóle będzie, bo przy tym zjawisku często
    podciśnieniowe wspomaganie siada.

    Co do N - nie wiem (nie jeździłem nigdy automatem) - da się, jak silnik
    cały czas przyspiesza?

  • 19. Data: 2012-05-10 17:30:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:pms.1336660546@news.chmurka.net...

    > Wyłączył silnik

    Klopot w tym, ze jesli winna jest elektronika, to silnika moze sie nie dac
    tez wylaczyc (mowa o wylaczaniu przyciskiem).

    Ale raczej chyba sie jeszcze nie zdazylo tak, by samochod odwalil taki
    totalny numer.

  • 20. Data: 2012-05-10 19:14:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest problem w skrzyniach automatycznych. Kluczyki obecnie w wielu
    > pojazdach mozna wyjac i sie jedzie, a jeszcze sa i bezkluczykowe.

    pokaż mi taki samochód, który po wcisnięciu gazu i jednocześnie hamulca do
    dechy dalej będzie przyspieszał....

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, ważne OC. 1500zł.