  • 1. Data: 2012-05-09 19:48:00
    Temat: Pierwsze "prawo jazdy" dla samochodu
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    "Amerykański stan Nevada wydał pierwszą licencję dla samochodu bez kierowcy"

    http://www.rp.pl/artykul/320825,872522.html

    to jeszcze pewnie pare lat pokierujemy a pozniej bedzie mozna pic i
    wrocic do domu;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-05-09 20:11:46
    Temat: Re: Pierwsze "prawo jazdy" dla samochodu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin pisze tak:

    > to jeszcze pewnie pare lat pokierujemy a pozniej bedzie mozna pic

    > i wrocic do domu;)

    phi, autonomiczny koń mojego dziadka potrafił to już w 1920 roku ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-05-09 20:23:18
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-05-09 20:11, PiteR pisze:
    > phi, autonomiczny koń mojego dziadka potrafił to już w 1920 roku ;)

    I był zdecydowanie bardziej "eko" od tej Toyoty...

    :)
    --
    Wojciech Smagowicz

  • 4. Data: 2012-05-09 20:47:36
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    > phi, autonomiczny koń mojego dziadka potrafił to już w 1920 roku ;)

    Ale moze nowe auto mogloby mnie zawiesc na impreze, pozniej pojechac
    sobie na jakis parking np. pod marketem a jak impreza sie skonczy to
    przyjechac na miejsce imprezy i zabrac do domu. To by chyba bylo lepsze
    niz kon. Tylko co wtedy beda robic taksowkarze? ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2012-05-09 21:30:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/05/2012 19:23, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

    > I był zdecydowanie bardziej "eko" od tej Toyoty...

    No i kiedy Toyota nawali, to już trzeba do ASO, a koń pojedzie dalej. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-05-09 21:54:49
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-05-09 21:30, kamil pisze:

    > No i kiedy Toyota nawali, to już trzeba do
    > ASO, a koń pojedzie dalej. :)

    Nawalony koń? Pojechać to może i pojedzie
    (chodź to zależy od stopnia nawalenia) tylko
    gdzie on pojedzie?

    JK

  • 7. Data: 2012-05-09 23:05:34
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nawalony koń? Pojechać to może i pojedzie (chodź to zależy od stopnia
    > nawalenia) tylko gdzie on pojedzie?

    Kon, jak kon, ale jesli nawali kierowca konia znaczy woznica kon zwiezie go
    do domu, ma taki gps wbudowany i zaprogramowany na parkowanie w stajni.
    Wielokrotnie sprawdzone, z tym ze nigdy sie nie nawalilem po to by to
    sprawdzic ale swobode wyboru drogi koniu dawalem i zawsze ladowal tam gdzie
    powinien znaczy na swoim podworku.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl