  • 71. Data: 2012-05-16 08:43:56
    Temat: Re: Co to ku**a jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 22:04:04 +0200, Ghost napisał(a):

    > Zdrowy rozsadek muwi, ze po pierwszym uderzeniu abs czujnik musi
    > zaimpulsowac, jesli to nie nastapi znaczy, ze abs nalezy wylaczyc.

    A w jakim czasie musi to nastapic ?

    > To, ze to
    > sie stanie wlasnie przy hamowaniu to juz mamy astronomicznie niskie
    > prawdopodobiensto,

    Chyba ze powodem jest np urwanie kabelka, ktore sie objawia dopiero przy
    mocnym ugieciu wahacza.
    Albo np czujnik pracujacy na granicy mozliwosci i po odksztalceniu
    konstrukcji przez dzialajace sily lapiacy impulsy z polowy kola.

    >a to, ze jedno uderzenie abs bedzie mialo znaczacy wplyw,
    > mamy astronomicznie nieskie prawdopodobienstwo do kwadratu.

    No coz - dla ciebie male, a ja widzialem jak kolega za reczny machal.
    Sam mu podpowiadalem ze ABS, mechanik tez tak mowil, cos poprawil przy
    kolach i przeszlo.

    J.

  • 72. Data: 2012-05-16 08:44:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 22:05:10 +0200, Ghost napisał(a):
    > To nie program to zasada dzialania.

    Smiem podejrzewac ze realizowana w programie.

    > Ale to inna bajka jest.

    Ale podstawowa - nawet jesli musi impulsowac, to i tak potrafi zmniejszyc
    sile hamowania bardzo duzo. Wystarczy ze program pojdzie w maliny, a moze
    ze pare elementow sie uszkodzi.

    J.

  • 73. Data: 2012-05-17 15:23:27
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I myslisz ze im sie chcialo w obwod przekaznika montowac przycisk
    > odcinajacy zasilanie i samopodtrzymanie ?
    > Przycisk idzie do komputera, a komputer wylacza, no chyba ze sie
    > zawiesil i juz nie wykonuje prawidlowo programu :-)

    Raczej zastanawiam się czy nie ma na to przepisów...

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++