  • 1. Data: 2012-05-09 18:50:42
    Temat: Co to ku**a jest?
    Od: tryton <d...@o...pl>

    http://www.liveleak.com/view?i=a5b_1336565127

    bo już rozumie że jakiś kursant debil pomylil hamulec z gazem ale
    kierowca????

  • 2. Data: 2012-05-09 19:03:43
    Temat: Re: Co to ku**a jest?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin tryton

    > bo już rozumie że jakiś kursant debil pomylil hamulec z gazem ale
    > kierowca????

    Kto rozumie?

  • 3. Data: 2012-05-09 19:24:51
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-05-09 19:03, to pisze:
    > begin tryton

    > Kto rozumie?

    najważniejsza zasada to brak zasad byle nie szkodzić drugiemu więc sie
    nie wysilaj

  • 4. Data: 2012-05-09 19:31:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin tryton

    > najważniejsza zasada to brak zasad byle nie szkodzić drugiemu więc sie
    > nie wysilaj

    Dasz mi adres swojego dilera? Po Twoich postach wnoszę, że ma niezły
    towar...

  • 5. Data: 2012-05-09 21:48:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "tryton" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.liveleak.com/view?i=a5b_1336565127
    >
    > bo już rozumie że jakiś kursant debil pomylil hamulec z gazem ale
    > kierowca????

    unintended - sprawdz sobie w slowniczku

  • 6. Data: 2012-05-09 22:55:52
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-09 18:50, tryton wrote:
    > http://www.liveleak.com/view?i=a5b_1336565127
    >
    > bo już rozumie że jakiś kursant debil pomylil hamulec z gazem ale
    > kierowca????

    Może to usterka techniczna, było kilka modeli, które miały jakąśtam wadę
    fabryczną, która skutkowała takim samoistnym przyśpieszeniem, na
    automatycznej skrzyni pewnie nabierze niezłej prędkości.

    Nie każdy kierowca się tego spodziewa, a niemal żaden zareaguje poprawnie,
    na kursach nie uczą co zrobić jak auto zacznie samo jechać, jak opanować
    panikę, w co i jak rypnąć, żeby zminimalizować skutki.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 7. Data: 2012-05-10 10:04:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Może to usterka techniczna, było kilka modeli, które miały jakąśtam wadę
    > fabryczną, która skutkowała takim samoistnym przyśpieszeniem, na
    > automatycznej skrzyni pewnie nabierze niezłej prędkości.

    Kluczyk w stacyjce zaspawali? W manualu cegłówkę pod sprzęgłem zamurowali?

    Marek

  • 8. Data: 2012-05-10 10:11:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Kluczyk w stacyjce zaspawali? W manualu cegłówkę pod sprzęgłem zamurowali?

    To jest problem w skrzyniach automatycznych. Kluczyki obecnie w wielu
    pojazdach mozna wyjac i sie jedzie, a jeszcze sa i bezkluczykowe.

  • 9. Data: 2012-05-10 10:37:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.05.2012 10:11, Ghost pisze:

    > To jest problem w skrzyniach automatycznych. Kluczyki obecnie w wielu
    > pojazdach mozna wyjac i sie jedzie, a jeszcze sa i bezkluczykowe.

    Bezkluczykowy tez sie da wylaczyc, ale oczywiscie najlepiej wiedza ci,
    ktorzy nie maja. Poza tym wylaczanie samochodu wydaje sie dosc glupim
    pomyslem w takiej sytuacji.

  • 10. Data: 2012-05-10 10:39:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.05.2012 22:55, dominik pisze:

    > Może to usterka techniczna, było kilka modeli, które miały jakąśtam wadę
    > fabryczną, która skutkowała takim samoistnym przyśpieszeniem, na
    > automatycznej skrzyni pewnie nabierze niezłej prędkości.

    Tak, bylo. Dywanik zacinajacy pedal gazu.