eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCo muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotówCo muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów
    From: " Asfo" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Co muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów
    Date: Fri, 22 May 2009 07:16:34 +0000 (UTC)

    Fotografią zajmowałam się do tej pory raczej amatorsko, chociaż kiedyś tam,
    jako plastyk, miałam z tego zajęcia w szkole. Ale nie była to bynajmniej
    fotografia cyfrowa.

    Obecnie stoi przede mną zadanie wykonania zdjęć katalogowych taniej biżuterii
    do sklepu internetowego. Muszę je robić na miejscu w sklepie, co oznacza
    maksymalnie spartańskie warunki, w postaci ciasnego zaplecza pozbawionego
    światła dziennego. Zdjęcia nie muszą być perfekcyjne, ale musi być widać co
    autor miał na myśli i ludzie nie mają ich wstawiać na blogi z "dziwnymi
    zdjęciami z allegro".

    Mam do dyspozycji aparat Minolta Dimage Z3. Prawdopodobnie powinnam mieć jakąś
    lampę, niewykluczone też, że przydałby się statyw, tyle że nie miałabym go za
    bardzo gdzie postawić. Lampa nie powinna być bardzo droga, ponieważ nie
    fotografuję diamentów, tylko szkiełka i budżet nie jest wielki, a ponadto nie
    wiem, czy będę się tym zajmować w przyszłości. Jakieś rady?

    Pozdrawiam - Asf.