eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCo muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów › Re: Co muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów
  • Data: 2009-05-22 07:33:05
    Temat: Re: Co muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Asfo" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gv5jgh$f8d$1@inews.gazeta.pl...
    > Fotografią zajmowałam się do tej pory raczej amatorsko, chociaż kiedyś
    > tam,
    > jako plastyk, miałam z tego zajęcia w szkole. Ale nie była to bynajmniej
    > fotografia cyfrowa.
    >
    > Obecnie stoi przede mną zadanie wykonania zdjęć katalogowych taniej
    > biżuterii
    > do sklepu internetowego. Muszę je robić na miejscu w sklepie, co oznacza
    > maksymalnie spartańskie warunki, w postaci ciasnego zaplecza pozbawionego
    > światła dziennego. Zdjęcia nie muszą być perfekcyjne, ale musi być widać
    > co
> [...]
    Ekspertem nie jestem ale jak mają być zdjęcia błyszczących przedmiotów to ja
    bym próbował bez lampy. A jak bez lampy to próbowałbym zapewnić sobie w
    miarę mocne oświetlenie. Jak zdjęcia nie muszą być super- hiper to pewnie
    kilka lamp odpowiednio rozmieszczonych tak żeby dawały mało cienia. Wazne
    pewnie bedzie tez ustawienie balansu bieli odpowiedniego do warunków.