  • 21. Data: 2010-01-30 09:01:50
    Temat: Re: Co jest nie tak z Rav4?
    Od: n...@o...pl

    > Zastanawiam się co jest nie tak z Toyotą Rav4 - obserwacje zimowe
    > pokazują że te samochody wymiękają na śliskim równie szybko jak ośki,
    > albo i jeszcze szybciej.
    Zepsuta jakaś była.
    Sprawna zostawia wszystkie ośki buksujące w śniegu daleko, daleko z tyłu.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 22. Data: 2010-01-30 09:57:05
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-30 09:01:50 +0100, n...@o...pl said:

    > Sprawna zostawia wszystkie ośki buksujące w śniegu daleko,

    Czym są te ośki?

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2010-01-30 10:25:04
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Czym s te o ki?

    Popsutymi samochodami - z napedem tylko na jedna os.
    --
    Olleo

  • 24. Data: 2010-01-30 14:13:30
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Tomasz Pyra wrote:
    > Zastanawiam się co jest nie tak z Toyotą Rav4 - obserwacje zimowe
    > pokazują że te samochody wymiękają na śliskim równie szybko jak ośki,
    > albo i jeszcze szybciej.

    Na zime trzeba dokupic pakiet zimowy:
    http://www.youtube.com/watch?v=zDlLt28WmOA&feature=P
    layList&p=3A698789B26598FF&playnext=1&playnext_from=
    PL&index=29

  • 25. Data: 2010-01-30 14:45:38
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-01-2010 o 20:10:02 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał(a):

> [...]
    > albo i jeszcze szybciej.

    > albo Toyota montowała w tych samochodach jakieś tragiczne opony

    Problemów można się doszukiwać w szerokich oponach.

    Ja jeżdżąc różnymi autami wiem że opony np 165 14" lepiej ciągną niż np
    205 16" w innym aucie

  • 26. Data: 2010-01-30 17:05:06
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-30 10:25:04 +0100, Olleo <o...@t...pl> said:

    > Popsutymi samochodami - z napedem tylko na jedna os.

    Dziękuję - zaiste, przewrotna nazwa. :-)

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2010-01-30 17:13:26
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Problemów można się doszukiwać w szerokich oponach.
    >
    > Ja jeżdżąc różnymi autami wiem że opony np 165 14" lepiej ciągną niż np
    > 205 16" w innym aucie

    No nie wiem. Ja mam okazje jezdzic dwoma autami tej zimy. Jedno ma opony
    175/65R15 (naped na przod), drugie 225/45R17 (staly naped na 4 kola). I
    zgadnij ktorym sie jeszcze nie zakopalem i jezdzi sie nim lepiej?

  • 28. Data: 2010-01-30 17:37:15
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 30-01-2010 o 17:13:26 bartekkr <k...@g...com> napisał(a):

    > No nie wiem. Ja mam okazje jezdzic dwoma autami tej zimy. Jedno ma opony
    > 175/65R15 (naped na przod), drugie 225/45R17 (staly naped na 4 kola). I
    > zgadnij ktorym sie jeszcze nie zakopalem i jezdzi sie nim lepiej?

    Porównaj auta z napędem na jedną oś.

  • 29. Data: 2010-01-30 17:42:36
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    > Porównaj auta z napędem na jedną oś.

    RAV4 ma naped na jedna os?

  • 30. Data: 2010-01-30 21:41:08
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Na zime trzeba dokupic pakiet zimowy:http://www.youtube.com/watch?v=zDlLt28WmOA&fe
    ature=PlayList&p=3A69878...

    Wystarczy cos takiego:
    http://videos.streetfire.net/video/Jeeps-Love-Snow_3
    80648.htm

    30" BFG AT raz, ze sa tansze, dwa, ze mozna zalozyc i 33" MT w razie
    potrzeby, a trzy, ze przejda kazdy przeglad i zaden milicjant sie do
    nich nie czepi, ze nie ma w przepisach, czy niehomologowane, albo co
    gorsza nie wiadomo, jak bieznik sprawdzic ;)
    --
    Olleo