  • 1. Data: 2010-01-29 23:03:25
    Temat: Toyota do serwisu
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach
    wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
    Do naprawy niemal wszystkie modele.
    Japończyki?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2010-01-29 23:51:21
    Temat: Re: Toyota do serwisu
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 29 Sty, 23:03, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:
    > Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach
    > wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
    > Do naprawy niemal wszystkie modele.

    Chyba nie od razu wzsystkie a modele 'amerykanskie'. Co do
    'europejskich' sie zastanawiaja. W modelach wyprodukoanych na rynek
    japonski, problem nie wystepuje

    > Japończyki?

    Co 'Japonczyki?' ?

  • 3. Data: 2010-01-30 00:10:26
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Chyba nie od razu wzsystkie a modele 'amerykanskie'. Co do
    > 'europejskich' sie zastanawiaja. W modelach wyprodukoanych na rynek
    > japonski, problem nie wystepuje

    > Co 'Japonczyki?' ?

    Japończykom się to zdarzyło?
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 4. Data: 2010-01-30 00:15:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 23:03:25 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach
    > wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
    > Do naprawy niemal wszystkie modele.
    > Japończyki?

    Ale im sond lambda nei kradną!

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 5. Data: 2010-01-30 00:29:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:hjvkcl$vjf$1@news.interia.pl...
    > Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach
    > wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
    > Do naprawy niemal wszystkie modele.
    > Japończyki?

    No, japończyki :-)
    W amerykańskich EVO najnowszej generacji były już dwie akcje serwisowe -
    rurka zwrotna paliwa, która powodowała (a raczej mogła powodować) samozapłon
    auta, ponieważ przy okreslonych częstotliwościach drgań kruszyła się i
    paliwo wyciekało na silnik. A druga dotyczyła wymiany sensora poduszek, bo
    rdzewiała jego obudowa i mogło to prowadzić do jego uszkodzenia, a w efekcie
    niezadziałania w razie potrzeby.
    Akcje te nie dotyczyły Europy (ale może się mylę), to znaczy te EVO w
    Europie są robione w Japonii, nie wiem gdzie sa robione te w USA.
    Europejskie służby nie są tak dociekliwe, a może lepiej opłacane, by mniej
    widziały.
    Osobiście uważam, że to bardzo dobrze gdy producenci robią takie akcje, bo
    podjerzewam, że problemów jest porównywalnie dużo a nawet więcej i u
    innyych, niejapońskich, tylko tamci nie ogłaszają akcji serwisowych.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-01-30 10:57:45
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:hjvoaa$63r$1@news.interia.pl...

    > Japończykom się to zdarzyło?
    > :>

    Nikon wymieniał akumulatory do fotoaparatów. Szły aż do GB albo Irlandii.
    neelix

  • 7. Data: 2010-01-30 20:03:34
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach
    > wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
    > Do naprawy niemal wszystkie modele.
    > Japończyki?

    No tak - "jakosc" zobowiazuje ;-)

  • 8. Data: 2010-01-30 20:12:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 23:03:25 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach
    > wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.

    A co dolega temu pedału, poza tym że jest o wiele za czuły?

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 9. Data: 2010-01-30 21:49:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Maciek pisze:

    > A co dolega temu pedału, poza tym że jest o wiele za czuły?

    Ciężko stwierdzić - z całą pewnością nie jest to problem z domniemanym
    faktem kradzieży sondy (sond?) lambda.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2010-01-30 22:15:12
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ciężko stwierdzić - z całą pewnością nie jest to problem z domniemanym
    > faktem kradzieży sondy (sond?) lambda.

    Aleś ty głupi.
    Jaki fakt domniemanej kradzieży?!
    Jesteś kolejnym prostakiem powtarzającym brednie innego prostaka!
    Kradzieży nie było, była jej próba!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all