  • 1. Data: 2010-01-29 12:51:42
    Temat: Ile kosztują przeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    ... przy oszczególnych markach aut?

    Tak z czystej ciekawości, jak to wygląda np. przy toyocie, fordzie, renault,
    peugeot, vw, skodzie i innych ... Chodzi mi o samochody klasy średniej oraz o
    typowy przeglad - filtry, płyny.

    Jest gdzies jakis ranking w sieci poszczególnych firm?

    --
    Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 2. Data: 2010-01-29 13:14:14
    Temat: Re: Ile kosztują przeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Tak z czystej ciekawości, jak to wygląda np. przy toyocie, fordzie,
    > renault, peugeot, vw, skodzie i innych ... Chodzi mi o samochody klasy
    > średniej oraz o typowy przeglad - filtry, płyny.

    hyundai tucson, 1. przegląd po 15kkm:
    -250 robocizna (chyba),
    -120 olej (sam kupiłem shell 5w40),
    -coś koło 70 za filtr kabinowy
    P.

  • 3. Data: 2010-01-29 13:33:37
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Cześć,

    Co rozumiesz przez klasę średnią, bo jak na razie
    odpowiedzi dotyczą kompaktów?

    Nowe Mondeo - ok. 600 zł.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 4. Data: 2010-01-29 13:59:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > renault, peugeot, vw, skodzie i innych ... Chodzi mi o samochody klasy
    > średniej oraz o typowy przeglad - filtry, płyny.

    Corolla - 1300
    Lancer - w zalezności od ASO - 600 do 1100. Znam także przypadek gdy w grę
    wchodziła także wymiana klocków (po kilkunastu tysiącach!!!), teraz już dają
    lepsze (a same klocki z robociną to ponad 600 zeta) - cena zatem nawet 1700
    w takim przypadku.
    Dla porównania klasy mniejsze - aygo 420 zeta, clio 580.

    Wszystko to przykłady tak zwanych "małych" przeglądów - po 15 tys. Po 30
    odbywają sie "duże" i kosztują 200-300% tego co małe ;-(

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2010-01-29 18:37:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yogi(n)" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wszystko to przykłady tak zwanych "małych" przeglądów - po 15 tys. Po 30
    > odbywają sie "duże" i kosztują 200-300% tego co małe ;-(

    A co robią w corolli na "dużym" przeglądzie po 30k-km??? Ktoś się orientuje?

  • 6. Data: 2010-01-29 20:58:08
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Tak z czystej ciekawości, jak to wygląda np. przy toyocie, fordzie,
    > renault, peugeot, vw, skodzie i innych ... Chodzi mi o samochody klasy
    > średniej oraz o typowy przeglad - filtry, płyny.

    Octavia 2 TDI RS (na pompowtryskach) 409zl z ich olejem. Przeglad po 30kkm.

  • 7. Data: 2010-01-30 07:54:02
    Od: "Przemas" <p...@g...com>

    > A co robią w corolli na "dużym" przeglądzie po 30k-km??? Ktoś się
    > orientuje?

    Tutaj możesz sobie obejrzeć zakres czynności:

    http://www.toyotalubin.com.pl/przeglad-cenniki.php

    Przemek

  • 8. Data: 2010-01-30 11:27:42
    Temat: Re: Ile kosztuj? przegl?dy gwarancyjne w ASO ...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-30, Przemas <p...@g...com> wrote:

    > Tutaj mo?esz sobie obejrzeae zakres czynno?ci:
    >
    > http://www.toyotalubin.com.pl/przeglad-cenniki.php

    Osiem stów za wymianę oleju i to na 15W40?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-01-30 11:49:07
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Osiem stów za wymianę oleju i to na 15W40?

    504 dla aygo, ponad 1000 dla Land Cruiser'a. W landryne wchodzi pewnie z
    8 litrow. 8x25 (a co, damy drogi olej 15W/40 za 25zl/litr) to daje 200zl
    + filtr ... a co tam 30 zl + podkladka korka z 5 zl niech kosztuje. 235
    zl. Niech i 300 bedzie + ze 2 stowy robocizna (to zbujecka stawka).
    Reszta to doplata do ceny samochodu.
    Policzmy: polowa ceny (dla uproszenia) to "przeplata". Policzmy koszty
    przegladow do 100tys: 1067+1544+1503+1909+1067+2201+1067= 10358
    podzielic na przeplacane 50% daje ponad 5 tys zl. wyjebane w bloto. (a
    sadze, ze znacznie wiecej)
    Bawia mnie ludzie, ktorzy twierdza, ze "wynegocjowali dywaniki gumiane i
    apteczke".

    MarcinJM

  • 10. Data: 2010-01-30 12:31:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-30, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > + filtr ... a co tam 30 zl + podkladka korka z 5 zl niech kosztuje. 235
    > zl. Niech i 300 bedzie + ze 2 stowy robocizna (to zbujecka stawka).

    Po za ceną podoba mi się pomysł zalewania nowego samochodu takim
    olejem...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: zbÓjecka