  • 1. Data: 2010-01-29 11:42:08
    Temat: Cherokee XJ vs Vitara
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    Probuje przekonac malzonke, ze na pierwszy samochod nie powinna w
    zadnym wypadku wybierac nic z uszkodzonym napedem (oska). A poniewaz i
    ja chetnie bym skorzystal w weekendy, to mysle nad czyms bardziej
    terenowym od Forestera, acz od niego tanszym (w zakupie do 10k).
    Rozwazam tutaj Cherokee XJ 4.0 automat oraz Vitara 1.6 z twardym
    dachem - oba z rocznikow '91-94.

    Jak na razie nie udalo mi sie przekonac zony do zadnego z nich. Vitara
    dla niej w srodku wyglada paskudnie i nie ma bagaznika, a Cherokee to
    z kolei wielki potwor (chociaz patrzac na wymiary, to jest krotszy od
    Forestera, tak samo szeroki, a tylko znacznie wyzszy, nawet lzejszy
    jest).

    A teraz pytania. Czy jest realne kupno ktoregos z tych wozow w stanie
    niezlym (czyli bez koniecznosci inwestycji ponad wymiane plynow itp.
    na poczatek) i nieprzerdzewialym w takiej cenie? Chodzi o wersje
    calkowicie cywilne, bez motania i upalania, ale z mile widziana
    instalacja gazowa.

    Jesli tak, to ktory z nich radzicie i dlaczego?

    --
    Olleo

  • 2. Data: 2010-01-29 12:27:32
    Temat: Re: Cherokee XJ vs Vitara
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > terenowym od Forestera, acz od niego tanszym (w zakupie do 10k).
    > Rozwazam tutaj Cherokee XJ 4.0 automat oraz Vitara 1.6 z twardym

    Daj sobie spokój ze starym Jeepem, w skarpetach cie pusci. Ja bym szukal
    jakiegos Pathfindera , LandCruisera (ciezko za ta kase).

  • 3. Data: 2010-01-29 12:52:16
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Daj sobie spok j ze starym Jeepem, w skarpetach cie pusci. Ja bym szukal
    > jakiegos Pathfindera , LandCruisera (ciezko za ta kase).

    Jesli chodzi o koszty paliwa, to jestem przyzwyczajony majac
    Forestera. Japonce, to trzeba z lat 80tych szukac w tej cenie.
    --
    Olleo

  • 4. Data: 2010-01-31 22:28:41
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > terenowym od Forestera, acz od niego tanszym (w zakupie do 10k).
    > Rozwazam tutaj Cherokee XJ 4.0 automat oraz Vitara 1.6 z twardym

    XJ - w srodku malo miejsca, szczegolnie z tylu
    przy 2.5 TD jezdzi slabo, problemy z mostami
    sam motor VM sprawia sporo problemow, po ostatecznych modyfikacjach daje
    rade
    przy 4.0 sporo benzyny pobiera

    duzo wiadomosci na http://www.jeep.org.pl/forum/

    ale samo auto ma swoj urok, kultowe jest i tyle
    mile je wspominam

    MAciej