  • 41. Data: 2017-10-30 21:58:39
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-30 o 20:18, Shrek pisze:

    > A kiedy zwykle puszczają?

    Jedna z gorszych rzeczy dla stabilizatorów, jakie widuję niemal
    codziennie, to specjalne zjeżdżanie kierowców w bok, aby garb przejechać
    tylko jedną stroną samochodu.
    Nie wiedzą chyba, że wtedy akurat stabilizator najbardziej pracuje.
    Jak się wjeżdża równolegle obydwoma kołami, to stabilizator w ogóle nie
    pracuje i nie zużywa się.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 42. Data: 2017-10-30 22:02:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-10-30 o 19:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To sie zrobi 100 zl za spoznienie  do 14 dni, 200 zl do miesiaca, 500zl
    > za 3 miesiace, a za trzy lata, to 5 tys :-P

    Posłowie mieli by to wymyślić?
    Te matoły razem z ekspertami od siedmiu boleści nie sa
    w stanie przewidzieć jaką interakcję wywoła zwykły przepis
    o podwójnej opłacie. Minie kilka lat jak się zorientują, że zamiast płacić
    podwójnie ludzie olewają w ogóle przeglądy.

  • 43. Data: 2017-10-30 22:06:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > A mnie się wydaje, że nie wyobrażasz sobie ilu by zaraz było takich co
    > oni tym autem w ogóle nie jeżdżą, tylko akurat dzisiaj do mechanika
    > jechał no i klops - stłuczka.

    A w czym problem?

    Wystarczy - jak gdzieniegdzie - że kierowca odpowiada za uszkodzenia.
    Jak "bezdomny" lub rzeczywiście nie ma jak spłacić - to siedzi.

    Zobacz, jakie pojazdy jeżdżą choćby w USA. Wydaje mi się, że u nas
    lepsze czasem na złomach stoją.

    Gdyby tak było, to kierowca w te pędy z własnej woli robiłby przegląd,
    aby go obejmowało ubezpieczenie. Też niekoniecznie obowiązkowe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 44. Data: 2017-10-30 22:47:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Oct 2017 20:14:10 +0100, Marcin N napisał(a):

    > I bardzo dobrze! Jeszcze by tego brakowało, że muszę mieć obowiązkowy
    > przegląd pojazdu, który trzymam sobie na podwórku. Wystarczającą głupotą
    > jest obowiązek OC w takiej sytuacji.

    Ale formalnie rzecz biorac, to masz taki obowiazek :-)

    J.

  • 49. Data: 2017-10-31 00:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > A mnie się wydaje, że nie wyobrażasz sobie ilu by zaraz było takich
    > co oni tym autem w ogóle nie jeżdżą, tylko akurat dzisiaj do
    > mechanika jechał no i klops - stłuczka.

    Zartujesz?
    Przeciez teraz tak własnie jest - nei musisz miec ciągłosci badania
    technicznego.
    I co? Duzo tego bez badan jezdzi?
    Zreszta z OC powinno być tak samo!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 45. Data: 2017-10-31 00:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jak ze wszystkimi autami od ponad dwudziestu lat
    > jeżdżę do SKP, to nigdy nie miałem takiej sytuacji.
    > Owszem, ze dwa, trzy razy miałem jakieś braki,
    > ale za badanie płaciłem - nie dostałem tylko pieczątki -
    > przyjechałem z poprawkami za kilka dni i dopłaciłem ze 20zł
    > za badanie samych hamulców czy sprawdzenie czy wymienione
    > końcówki itp

    No widzisz a ja miałem.
    I to na stacji na której byłem pierwszy raz.
    Różnie to bywa.
    Ogólnie to ja głosuje nogami - jezdze tam gdzie mnie traktuja jak
    człowieka.
    Pare stacji omijam szerokim łukiem ze wzgledu na podejscie do klienta jak
    do głupka/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 46. Data: 2017-10-31 00:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Minie kilka lat jak się zorientują, że zamiast płacić
    > podwójnie ludzie olewają w ogóle przeglądy.

    No ale to w koncu jest ta podwójna opłata za spóźniony przegląd?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 48. Data: 2017-10-31 00:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Plus ewentualne zatrzymanie dowodu i laweta :-)

    Wystarczyłoby podlaczyc cepik pod te wszystkie bramki z kamerami - i
    automatycznie wyłapywac auta bez Oc / przeglądu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 50. Data: 2017-10-31 00:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > I o to właśnie chodzi, żeby utrudnić tego rodzaju "praktykę".
    >
    > Przegląd w SKP nie jest po to, żeby kierowca się dowiedział, co ma
    > niesprawne w aucie, tylko żeby oficjalnie potwierdzić, że wszystko
    > jest sprawne w aucie dopuszczonym do ruchu, lub wykluczyć auto z
    > ruchu. Jak ktoś chce ocenić stan auta, to zajmują się tym warsztaty,
    > ASO nie ASO. Jest tego pełno.

    Moglibysmy na ten temat podyskutowac ale w sumie dla mnie nie ma to
    znaczenia. Ja na autach specjalnie nie oszczedzam, jak coś trzeba zrobić
    to i tak zrobię, a czy inni az tak oszczedzaja? Mam wrazenie ze ci co
    jezdza gruchotami co przegladu nei przechodza to i tak staraja sie
    załatwic przeglad za dodatkowe 5 dych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 47. Data: 2017-10-31 00:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To sie zrobi 100 zl za spoznienie do 14 dni, 200 zl do miesiaca,
    > 500zl za 3 miesiace, a za trzy lata, to 5 tys :-P

    A jaki cel tego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.