  • 1. Data: 2012-05-31 10:01:45
    Temat: Chciałem się pochwalić.
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    W konkursie fotograficznym Traffic Clubu, tematyka "Moja Warszawa nieznana"
    udalo mi się zająć 3 miejsce. To pierwszy konkurs w jakim nieco
    spontanicznie postanowiłem wziąść udział i od razu nagroda! :-). W nagrodę
    książka "Kanon Fotografii - w poszukiwaniu własnego stylu". Bardzo fajna
    dla totalnego amatora jak ja. Dodatkowo roczna prenumerata miesięcznika
    "Foto".
    Nagrodzone zdjęcie:

    http://tnij.org/qvxh

    Korzystam z Canona G11. I jakiś chiński statyw.

    Pozdrawiam nieśmiało i serdecznie, Maciej

    ps: Jakiś czas temu pytałem o miejsce na samotny wyjazd foto. Niestety,
    dopiero teraz zaczyna się klarować, zdam relację.

  • 2. Data: 2012-05-31 14:03:11
    Temat: Re: Chciałem się pochwalić.
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-31 10:01, Iglo pisze:
> [...]
    > książka "Kanon Fotografii - w poszukiwaniu własnego stylu". Bardzo fajna
    > dla totalnego amatora jak ja. Dodatkowo roczna prenumerata miesięcznika

    To ma być Warszawa?
    Może tylko Twoja, bo Moja tak nie wygląda.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-05-31 14:06:20
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 May 2012 14:03:11 +0200, Animka napisał(a):

    > To ma być Warszawa?
    > Może tylko Twoja, bo Moja tak nie wygląda.

    do piekła..

  • 4. Data: 2012-05-31 15:27:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-31 14:03, Animka pisze:
    > To ma być Warszawa?
    > Może tylko Twoja, bo Moja tak nie wygląda.

    Czyli zdjęcie dobre znaczy!
    Tytuł to "Moja Warszawa nieznana" a Animka, nie zna takiej Wawy ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-05-31 16:03:30
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 15:27, quent pisze:

    > Czyli zdjęcie dobre znaczy!
    > Tytuł to "Moja Warszawa nieznana" a Animka, nie zna takiej Wawy ;-)

    Jak ma poznać miasto, jeżeli dupy z domu nie ruszy.
    Kiedyś sama się przyznała, że wszystko kurierem, bo na pocztę nawet nie
    wychodzi.Nie zna się na niczym ,ale wszędzie jej pełno.

  • 6. Data: 2012-05-31 16:30:40
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/05/31 16:03, Dawid pisze:

    > Jak ma poznać miasto, jeżeli dupy z domu nie ruszy.
    > Kiedyś sama się przyznała, że wszystko kurierem, bo na pocztę nawet nie
    > wychodzi.Nie zna się na niczym ,ale wszędzie jej pełno.

    ooo to to to... celna uwaga!

  • 7. Data: 2012-05-31 17:54:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:

    > To ma być Warszawa?
    > Może tylko Twoja, bo Moja tak nie wygląda.

    Moja warszawa nieznana

  • 8. Data: 2012-05-31 19:10:31
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 May 2012 17:54:38 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Moja warszawa nieznana

    Zalecam nie karmić. BTW, nie sądziłem ,że owiana wątpliwą sławą Animka
    kiedyś odpowie na mój post. Cóż, mleko się wylało.

  • 9. Data: 2012-05-31 20:05:23
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>

    Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ps: Jakiś czas temu pytałem o miejsce na samotny wyjazd foto. Niestety,
    > dopiero teraz zaczyna się klarować, zdam relację.

    Co to za link i obrazek co powodują zwiechę kompa?

    Pawik

  • 10. Data: 2012-05-31 20:18:06
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 20:05, pbanasik pisze:

    > Co to za link i obrazek co powodują zwiechę kompa?
    >
    > Pawik

    Zapytaj Animkę.
    Może ty to druga twarz Animki, ponoć ona to on?