  • 1. Data: 2012-05-31 11:26:28
    Temat: D3200 vs K-30
    Od: "lew" <w...@o...pl>

    Witam,
    robię przymiarki do kupna któregoś z tych dwóch aparatów
    cały czas sie wacham który wybrać.
    Fotografuję głównie amatorsko, czasem coś zrobie, co później wykorzystuje
    się
    w druku czy internecie (jakieś wnętrze czy obiekt architektoniczny itp)
    jake macie wasze przemyslenia, opinie, rady.
    Wcześniej miałem 1000D sprzedałem i teraz rozglądam się za czyms innym.

  • 2. Data: 2012-06-01 09:36:52
    Temat: Re: D3200 vs K-30
    Od: c...@g...com

    W dniu czwartek, 31 maja 2012 11:26:28 UTC+2 użytkownik lew napisał:
    > Wcześniej miałem 1000D sprzedałem i teraz rozglądam się za czyms innym.

    No to chyba powinieneś zadać sobie pytanie z jakiego powodu pozbyłeś się 1000D.
    Co w nim Cię najbardziej wkurzało a jakie były jego plusy.
    Kolejne pytanie to czego oczekujesz po nowym body.
    Potem sprawdź który system oferuje w najlepszej cenie obiektywy które Cię interesują.

    Po odpowiedzi na te pytania będziesz w zupełnie innym miejscu.

    Pozdrawiam,
    Bartko.