  • 11. Data: 2012-05-31 22:07:29
    Temat: Re: Chciałem się pochwalić.
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Iglo <f...@g...pl> napisał(a):

    > W konkursie fotograficznym Traffic Clubu, tematyka "Moja Warszawa nieznana"
    > udalo mi się zająć 3 miejsce....

    Gratulacje. Grunt to odwaga. Oby sukces cię nie uśpił.

  • 12. Data: 2012-06-01 10:31:11
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/05/31 20:18, Dawid pisze:

    > Zapytaj Animkę.
    > Może ty to druga twarz Animki, ponoć ona to on?

    o nie nie... to Kolina (on-ona-ono w jednym)

    Animka brylowala kiedys jako Kaja... w kazdym razie zdecydowana
    blondynka (przynajmniej mentalna)

  • 13. Data: 2012-06-01 14:04:35
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-31 17:54, Marek Dyjor pisze:

    > Moja warszawa nieznana

    To napisz co to jest i gdzie to jest. Jakaś stara kopalnia?

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-06-01 14:05:33
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-31 19:10, Iglo pisze:

    > Zalecam nie karmić. BTW, nie sądziłem ,że owiana wątpliwą sławą Animka
    > kiedyś odpowie na mój post. Cóż, mleko się wylało.

    Pilnuj Ty lepiej swojej sławy, bo ze stołka spadniesz ;-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2012-06-01 14:06:33
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-31 20:18, Dawid pisze:

    > Zapytaj Animkę.
    > Może ty to druga twarz Animki, ponoć ona to on?

    Może sam mu odpowiedz. Mój komputer zwiech nie ma.

    --
    animka

  • 16. Data: 2012-06-01 14:07:32
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-01 10:31, KiloSierra pisze:

    > o nie nie... to Kolina (on-ona-ono w jednym)
    >
    > Animka brylowala kiedys jako Kaja... w kazdym razie zdecydowana
    > blondynka (przynajmniej mentalna)

    Kolina (albo pryszczaty Rysio) to ty spamerze.

    --
    animka

  • 17. Data: 2012-06-02 13:15:40
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/06/01 14:04, Animka pisze:

    > To napisz co to jest i gdzie to jest. Jakaś stara kopalnia?

    ROTFL!!!!
    moj boze...... toz to najczesciej fotografowany warszawski most!
    gdzie ty sieroto kopalnie w warszawie widzialas

  • 18. Data: 2012-06-02 15:54:56
    Od: mt <f...@i...pl>

    KiloSierra pisze:

    > gdzie ty sieroto kopalnie w warszawie widzialas

    A metro to co? :P

    --
    marcin

  • 19. Data: 2012-06-03 12:57:22
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 31/05/2012 09:01, Iglo wrote:
> [...]
    > książka "Kanon Fotografii - w poszukiwaniu własnego stylu". Bardzo fajna
    > dla totalnego amatora jak ja. Dodatkowo roczna prenumerata miesięcznika

    tory tramwajowe, most gdański?

    B.

  • 20. Data: 2012-06-03 15:04:59
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-06-02 11:15:40 +0000, KiloSierra <f...@1...pl> said:

    > ROTFL!!!!
    > moj boze...... toz to najczesciej fotografowany warszawski most!
    > gdzie ty sieroto kopalnie w warszawie widzialas

    Stawiam flaszkę dobrej wódki, że w ogóle Warszawy nie widziała, nawet w necie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam