  • 21. Data: 2012-06-03 23:11:36
    Temat: Re: Chciałem się pochwalić.
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-03 15:04, JA pisze:

    > Stawiam flaszkę dobrej wódki, że w ogóle Warszawy nie widziała, nawet w necie.

    Za to ty widziałeś. Na obrazkach.
    role: Dialog Routing Registry
    address: Telefonia Dialog S.A.
    address: pl. Jana Pawla II 1
    address: 50-136 Wroclaw
    address: Poland

    Może później się urodziłam niż ten most umarł.
    Zresztą tu są ładniejsze zdjęcia:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Most_Gdański#Cz.C4.99.C
    5.9B.C4.87_drogowo-tramwajowa

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-06-05 10:00:49
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 03 Jun 2012 11:57:22 +0100, Bronek Kozicki napisał(a):

    > tory tramwajowe, most gdański?
    >

    > B.

    Tak, Most Gdański.

  • 23. Data: 2012-06-05 13:00:29
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Iglo" <f...@g...pl> wrote:

    >W konkursie fotograficznym Traffic Clubu, tematyka "Moja Warszawa
    >nieznana" udalo mi się zająć 3 miejsce. To pierwszy konkurs w jakim
    >nieco spontanicznie postanowiłem wziąść udział i od razu nagroda! :-)
    [...]
    > Nagrodzone zdjęcie:
    >
    > http://tnij.org/qvxh

    Całkiem sympatyczny kadr - dobrze znaleziony (faktycznie Warszawa
    nieznana :) , ciekawe światło, dominujący rytm i (jak zwykle
    interesujące) duże "fuj" w treści... - znakomite przeciwieństwo nowej
    "tandetnej elegancji". :))

    Właściwie książkowy przykład do rozdziału nt. poszukiwania nowych
    rytmów... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 24. Data: 2012-06-05 14:36:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz [mr.] wrote:

> [...]
    > "tandetnej elegancji". :))
    >
    > Właściwie książkowy przykład do rozdziału nt. poszukiwania nowych

    mnie sie ten kadr jakoś nie widzi...

    jakby sie leciutko przekęcał w lewo

    nie czuję tego zdjęcia.

  • 25. Data: 2012-06-17 20:09:51
    Od: Marek <m...@g...com>

    On May 31, 10:01 am, Iglo <f...@g...pl> wrote:
> [...]
    > spontanicznie postanowiłem wziąść udział i od razu nagroda! :-). W nagrodę
    > książka "Kanon Fotografii - w poszukiwaniu własnego stylu". Bardzo fajna
    > dla totalnego amatora jak ja. Dodatkowo roczna prenumerata miesięcznika
    > "Foto".
    > Nagrodzone zdjęcie:
    >
    > http://tnij.org/qvxh
    >
    > Korzystam z Canona G11. I jakiś chiński statyw.
    >
    > Pozdrawiam nieśmiało i serdecznie, Maciej
    >
    > ps: Jakiś czas temu pytałem o miejsce na samotny wyjazd foto. Niestety,
    > dopiero teraz zaczyna się klarować, zdam relację.

    Nie znasz jakichs ladnych miejsc w Warszawie ?