  • 11. Data: 2013-10-16 15:17:42
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Z wiekiem auta, wraz z pogarszaniem styków i wzrostem oporności
    > instalacji, żarówki robią się bardziej żywotne... ;)

    To racja. Od kiedy mi siadlo wspomaganie elektryczne to przestaly sie
    palic zarowki - moze mniejsze skoki napiecia.
    Wspomagania naprawiac nie bede bo koszt z ksiezyca.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2013-10-16 15:19:26
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Zależy jakie, ale przeciętnie lecą po jakichś 50-100 kkm przy użytkowaniu z
    przewagą miasta.

    moje wytrzymały prawie 100k km ale jak przyszło wymienić komplet to zabolało po
    kieszeni...

    uciu

  • 13. Data: 2013-10-16 15:27:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-10-16 15:14, Myjk pisze:
    > Wed, 16 Oct 2013 15:00:40 +0200, Jakub Witkowski

    > Oj, muszę to powiedzieć moim "xeniom", bo się chyba zapomniały. Przeleciały
    > już 125 tys. w blisko 6 lat

    Wiadomo że rozkład ma ogony...

  • 14. Data: 2013-10-16 15:31:50
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-16 11:43, j...@g...com pisze:
    > ...o opinię.
    > Przeczytałem w "Automobiliście" dość sensowną, pozytywną ocenę takich świateł
    Philips - znalazłem na allegro, pierwsze z brzegu Philipsy:
    Reklama dźwignią handlu, aby sprzedać chińskie DLR pakowane w pudełka
    philips za 4-5x wyższą cenę, niż takie same chińskie DLR w chińskim
    pudełku, to trzeba dbać by jakieś gazety/blogi/portale pisały pozytywne
    opinie...

    > mają sterownik wykrywający załączenie świateł pozycyjnych, który automatycznie
    wyłącza wtedy dzienne i mają certyfikat dopuszczający ze znakiem e.
    > Czy może ktoś coś dobrego o tym powiedzieć? Czy ten sterownik nie jest awaryjny.
    Nie widziałem jeszcze "sterownika" do DLR uszkodzonego, tam nie ma co
    się psuć.

    > Jestem leniwy, nie chcę się bawić w robienie układów przekaźnikowych
    przełączających światła. Chciałbym kupić coś gotowego, kompaktowego co zamontuję i
    zapomnę a jakby co to będę miał gwarancję.
    Prawie w każdych masz taką samą funkcjonalność, nie wiem czy ktoś
    sprzedaje DLR bez funkcji "samo-wygaszania" (tylko 2 przewody, zasilanie
    i masa). Jak padają - to padają same ledy, zwłaszcza w wersjach
    tańszych, gdzie ledy mają zbyt wysoki prąd ustawiony (by jasno świeciły,
    bo tego klient chce) i zbyt słabe chłodzenie (bo to kosztuje).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2013-10-16 15:38:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Oct 2013 15:27:27 +0200, Jakub Witkowski

    > Wiadomo że rozkład ma ogony...

    Oj tak, i te ogony zawsze najgłośniej szczekają.

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2013-10-16 15:54:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-10-16 15:38, Myjk pisze:
    > Wed, 16 Oct 2013 15:27:27 +0200, Jakub Witkowski

    > Oj tak, i te ogony zawsze najgłośniej szczekają.

    To chyba oczywiste? nikt się nie ekscytuje przeciętnością...

  • 17. Data: 2013-10-16 16:07:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-10-16 15:19, uciu pisze:

    > moje wytrzymały prawie 100k km ale jak przyszło wymienić komplet to zabolało po
    kieszeni...

    i pół biedy jeśli tylko palniki...

  • 18. Data: 2013-10-16 18:02:08
    Od: R2r <b...@a...pl>

> [...]
    > już 125 tys. w blisko 6 lat, dziennie startują przeciętnie 6x (po mieście)
    > i jeszcze palą na niebiesko... Wredne sucze.

    "Nie bój, nie bój..." ;-)
    Pamiętasz moją Lagę (ta dwójka FL)? Po pięciu latach na soczewkach a
    przede wszystkim na odbłyśnikach było tyle syfu, że prawie nie działały.
    Niestety. Dopiero czyszczenie i metalizowanie luster przywróciło im
    skuteczność. Koszt regeneracji jednego reflektora - jak dobrze pamiętam
    - przekraczał cenę homologowanych DRL ze sterownikiem, które teraz mam
    założone w tym aucie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 19. Data: 2013-10-16 18:43:59
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Nie mam opinii, mam pytanie: po co??

    Aby oszczędzać lustra reflektorów bo się wypalają i grzy rzeczyiście trzeba
    to gorzej świecą i dać większe szanse akumulatorowi na krókich dystansach
    dom-praca-dom

    > PS: zawijaj wiersze...

    gdy wysyłam z googla to sobie moge zawinąć rękawy co najwyżej :(

  • 20. Data: 2013-10-16 18:45:50
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    wiadomości news:l3lpt3$84v$1@node2.news.atman.pl...
    > [ciach]
    >
    > Nie mam opinii, mam pytanie: po co??

    aha. I w poprzednim aucie wymieniłem w ciągu 10 lat 3 razy wyłącznik
    świateł - styki się wypalały. Każdy z nich kosztował około 250 zł.
    Wymieniałem sam.