  • 91. Data: 2013-10-21 22:57:57
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Znikaja znikaja.
    > Tu sie z Arturem zgadzamy - zarowki tak juz maja ze sie czasem
    > przepalaja.

    No tak, czasem się przepalają tylko ja akurat nie mam szczęścia

  • 92. Data: 2013-10-21 23:30:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Jest, bo wskaznikow nie widac, a wymiana klopotliwa :-)

    > Ale 25 lat moze dzialac, i to juz na samochod starczy :-)

    Niesamowite osiągnięcie jak na to że zwykłe potrafią i 18 lat świecić

  • 93. Data: 2013-10-27 07:40:56
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
    zwierciadeł

    > Jest jeszcze inna upierdliwość.
    > Oświetlenie deski rozdzielczej, klawiszy od szyb, ogrzewania
    > foteli i inne pierdółki które są podświetlone.

    ano dokładnie. U mnie w Getzu po 5 latach jazdy nono stop na światłach w
    kabinei były ciemności. Wymiana żarówek była upierdliwa i droga. Same
    żarówki też. Jedna czy dwie miały nawet jakieś specjalne nazwy (pośrednia,
    przejściowa czy jakoś tak) i kosztowały ze 20 zł za szt, więc za komplet
    wychodziło 50-60 zł. Wymiana lampek w konsoli środkowej to był koszmar
    jeżeli chodzi o ilość rozbierania środka.
    W warsztacie chcieli za wymianę wszyskich lampek 150 zł za samą robociznę
    więc wcale nie tak tanio, ale że sam wiem jak upierdliwa to robota - tez bym
    tyle brał za to od kogoś.