  • 1. Data: 2013-10-17 09:01:05
    Temat: Z Wartą (nie) warto
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Jezu, ale marudzę...

    Auto rozbite (wątek o pierszeństwie poniżej) stoi sobie w ASO i czeka na
    zmiłowanie.
    Ponieważ czekamy na Sąd, to robimy naprawę z AC - Warta Komfort.

    Jak się podpisuje umową i kasują $$$ to jest wszystko super-duper i w ogóle
    najlepiej na świecie.
    Jak przychodzi do zdażenia to wyłażą kwiatki.

    Mamy samochód zastępczy z Assistance Złoty Warty (złoty - lol) ale na max 5
    dni roboczych, ale już czas reakcji od zgłoszenia zdarzenia do pojawienia
    się "szkodnika" z Warty to do 7 dni roboczych.
    Mamy już dziurę 2 dni, a droga daleka.
    Dalej.
    Z AC Komfort nie przysługuje samochód zastępczy na czas naprawy, a nie jest
    to najniższa opcja. Jak chcemy, to możemy za własną kasę - 180 za dobę (ASO
    Citroena na ten przykład).

    Pewnie będzie tak, że jak w 2 tygodnie od wizyty szkodniak do odbioru minie
    to byłoby super.. Będziemy 2 tygi bez auta, a zona codziennie dojeźdza do
    pracy (na działalności).

    Pani jak sprzedawała - oczywiście, te AC jest super, to przecież wyższa
    opcja, jest auto zastępcze..

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-10-17 11:53:41
    Temat: Re: Z Wartą (nie) warto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-17 09:01, Franc pisze:
    > Pani jak sprzedawała - oczywiście, te AC jest super, to przecież wyższa
    > opcja, jest auto zastępcze..

    Czyli nie przeczytałeś, a marudzisz. Nie kupuję tego.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-10-17 11:57:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Oct 2013 09:01:05 +0200, Franc

    > Pani jak sprzedawała - oczywiście, te AC jest super,
    > to przecież wyższa opcja, jest auto zastępcze..

    No i jest, tylko nie z AC ;>
    Chłyt martekingowy.

    PS zahaczyliście "remont z AC warunkowo" (sprawa w sądzie)?

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2013-10-17 12:15:29
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Oct 2013 11:57:08 +0200, Myjk napisał(a):

    > No i jest, tylko nie z AC ;>
    > Chłyt martekingowy.
    Niestety - staram się być czujny (zaczynam popadać w paranoję i wszędzie
    węszę spiski), ale nie mogę być spięty cały czas, bo mi żyłka pierdząca
    pęknie i zamienie się w świra jak ten:
    http://www.sysplex.pl/
    :-)

    > PS zahaczyliście "remont z AC warunkowo" (sprawa w sądzie)?
    Co to?
    Naprawa z AC nie ma raczej nic wspólnego z rozprawą w sądzie o
    odpowiedzialności za kolizję. Chyba, że sąd uzna winę drugiej strony - to
    regres do ubezpieczyciela OC tamtej strony.
    Może się mylę?
    Zaczynam się bać.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2013-10-17 12:18:10
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Oct 2013 11:53:41 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czyli nie przeczytałeś, a marudzisz. Nie kupuję tego.
    Przeca piszę, że marudzę :-)
    Niestety, nie zapytałem - a ale tego samochodu z assistance będzie, a ile
    po ilu przyjeźdza szkodnik, a ile czasu trwa papierologia, a gdzie to jest
    napisane w OWU i innych regulaminach itp.
    Bazowane na braku notorycznym braku czasu - i tak spędziliśmy 30 minut
    podpisując polisę.

    Poza tym ciężko z czapki wymyśleć wszystkie możliwe scenariusze i
    przepytać.

    --
    Franc

  • 6. Data: 2013-10-17 18:15:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Czyli nie przeczytałeś, a marudzisz. Nie kupuję tego.

    Przeciętny ludzik nie czyta

  • 7. Data: 2013-10-17 19:06:27
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Oct 2013 18:15:15 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Przeciętny ludzik nie czyta

    Masz rację.

    Zobaczymy co dalej, bo wygląda na to, że nie będzie łatwo.
    Szkodnik policzył ceny części wg skaźnika 0,6 wynikającego z tzw.
    zamienników.
    Już widzę, jak ASO wymienia błotnik, pas przedni, lampę, czujnik ruchu i
    spryskiwacz + robi lakierowanie za 3,8K brutto.

    TO już Interisk był lepszy - szyba przednia z AC za 2,8K poszła bez
    problemu (bezgotówkowo z ASO).

    --
    Franc

  • 8. Data: 2013-10-17 19:19:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-17 19:06, Franc pisze:

    > Masz rację.
    >
    > Zobaczymy co dalej, bo wygląda na to, że nie będzie łatwo.
    > Szkodnik policzył ceny części wg skaźnika 0,6 wynikającego z tzw.
    > zamienników.

    Jak podpisywałeś umowę to ja czytałeś, czy kierowałeś się mocą?

> [...]
    > spryskiwacz + robi lakierowanie za 3,8K brutto.

    > TO już Interisk był lepszy - szyba przednia z AC za 2,8K poszła bez

    Inna umowa, inna szkoda, ale Warta beee, bo taką umowę podpisałeś:>

  • 9. Data: 2013-10-17 19:58:14
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Oct 2013 19:19:46 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jak podpisywałeś umowę to ja czytałeś, czy kierowałeś się mocą?
    Kierowałem się zapwnieniami sprzedawcy ubezpieczeń (multiagent) więc jemu
    powinno to być rybka.

    > Inna umowa, inna szkoda, ale Warta beee, bo taką umowę podpisałeś:>
    :-)
    Niestety, WARTA wg mnie korzysta z każdej możliwości, żeby było na jej
    stronę.
    O rozmowię z ASSISTANCE Warty nie wspomnę - kobita tak kierowała rozmową,
    żeby tylko odmówić samochodu zastępczego.

    --
    Franc

  • 10. Data: 2013-10-17 20:22:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]
    > O rozmowię z ASSISTANCE Warty nie wspomnę - kobita tak kierowała rozmową,
    > żeby tylko odmówić samochodu zastępczego.

    Ale Ty mówisz o zastępczym z Assistance, czy z AC?
    Bo to dwa różne ubezpieczenia, choć jedno pewnie miałeś gratis, w każdym
    razie sprawdź czy z AC nie należy Ci się na dodatkowe dni.