  • 1. Data: 2013-10-15 22:25:33
    Temat: Peugeot partner tepee - opony 215/55 R16 jakie ciśnienie
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Orientuje się ktoś przypadkiem?
    Niestety jakoś nie mogę ww. danych znaleźć. 215 55 R16 była na wyposażeniu
    jako opcja, stąd to, co udało mi się namierzyć, dotyczy mniejszego koła.
    W instrukcji piszą, że ciśnienia podane są na naklejce na nadwoziu której
    niestety nie mam :(

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 2. Data: 2013-10-16 07:45:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 22:25:33 +0200, Koziołek napisał(a):

    > 215 55 R16

    Nie przesadzaj. Napompuj na 2,2 atm i bedzie dobrze, chyba ze wozisz z tylu
    pol sklepu - to wtedy na 2,5.

    Ja mam takie gumy w aucie wazacym na pusto 2,2 tony i pompuje wg instrukcji
    na 2,5.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 3. Data: 2013-10-16 08:34:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Koziołek nabazgrał(a):

> [...]
    > wyposażeniu jako opcja, stąd to, co udało mi się namierzyć, dotyczy
    > mniejszego koła. W instrukcji piszą, że ciśnienia podane są na naklejce

    Google wyłączuyli ?? przykładowa moc:
    http://www.oponeo.pl/narzedzia/tabela-cisnien/dla-pe
    ugeot/partnerii-tepee/1-6/88

  • 4. Data: 2013-10-16 11:45:44
    Od: j...@g...com

    W dniu wtorek, 15 października 2013 22:25:33 UTC+2 użytkownik Koziołek napisał:

    > W instrukcji piszą, że ciśnienia podane są na naklejce na nadwoziu której
    >
    > niestety nie mam :(

    Mamy w firmie tipka 1,6 hdi 90 KM
    Nie wiem jakie tam są dokładnie rozmiary ale na nalepce jest napisane że:
    bez ładunku - wszystkie koła 2,4
    z ładunkiem - tylne 3,2

    Jackare

  • 5. Data: 2013-10-16 20:40:40
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 6. Data: 2013-10-17 18:12:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 16 Oct 2013 07:45:41 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >pol sklepu - to wtedy na 2,5.
    >
    >Ja mam takie gumy w aucie wazacym na pusto 2,2 tony i pompuje wg instrukcji

    Ja w Mondeo pompuję przód na 2.3, tył 2.2. Ten sam rozmiar.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280