  • 101. Data: 2014-01-28 08:11:24
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-27 22:14, k...@g...com pisze:

    > Dla Ciebie mogą zrobić wiek emerytalny 50 lat. I tak nie dożyjesz.

    a jak dożyję to będziesz mi płacił emeryturę? A jak ciebie zdrowo
    odżywiającego się i powoli jeżdżącego walnie najebany tirowiec?
    statystycznie będę miał większe szanse na przeżycie >50, ale co z tego
    jak nie będzie mi miał kto wypłacać emeryturę :)
    btw. w takim razie powinny być zniżki w opłacaniu zus jeśli ktoś okaże
    mandat :)
    Z resztą uczę się od władzy - jak mnie zatrzymali nieoznakowanym na
    120km/h w niezabudowanym i powiedziałem im że mi się teraz wcale nie
    spieszy, a autostradą zwykle latam 200km/h, to mi odpowiedzieli, że tyle
    to oni z zabudowanego wylatują :)

    A tak z ciekawości.

    Chcesz być najbogatszy na cmentarzu? Ten ranking na początku XX wieku
    wygrał jeden łódzki fabrykant.

    Ma kaplicę wielkości kamienicy.

    Nie wszystko jest czarno-białe. Niektórzy zapierdalają za 1200zł/m-c.
    Ja czasem muszę pracować od rana do nocy, bo jak zrezygnuję ze zleceń w
    'gorącym' czasie, to później mogę zleceń od tego kontrahenta nie dostać,
    co nie jest zbyt dobre na i tak ciężkim rynku pracy.
    I to że w jeden dzień zarobię 500 czy 1000zł wcale nie znaczy że
    zarabiam więcej od ciebie, a czasem i zarobię mniej od tego powyżej, z
    wypłatą 1200...

  • 102. Data: 2014-01-28 08:31:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-27 22:34, jerzu pisze:

    > Oczywiście.
    > Pierwszy przykład z brzegu:
    > http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201310
    23/POWIAT01/131029845

    Jak pisałem - takie rzeczy się wyjaśnia.

  • 103. Data: 2014-01-28 08:33:14
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-28 07:56, Myjk pisze:
    > Mon, 27 Jan 2014 18:56:09 +0100, anacron

    > Pewnie na trasie co 15 minut się zmienialiście a w międzyczasie każdy z was
    > wyciągał jeszcze auto z rowu?

    niektórzy mają tyle rzeczy na głowie że wieloma pierdołami nie
    zaprzątają sobie głowy. Ja np. mam w głowie plany wykonanej 2 lata temu
    instalacji, a parę minut zajmie mi odtwarzanie obrazu tego, co wczoraj
    jadłem na obiad, czy też co robiłem w piątek - bo są to dla mnie
    nieistotne informacje i nie ma dla nich miejsca w głowie.

    Łukasz

  • 104. Data: 2014-01-28 08:43:28
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-27 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Znowu ten sam temat...
    > Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma.

    W żywe oczy kłamiesz, choć zasadniczo prawdą jest, że o mandat bez
    winy trudno.

    > Kilka osób poda przykłady ze takie dostało.

    Mandaty? Jak przyjęło z własnej głupoty to ich problem. Opowieści
    o tym jak to się bez winy karze kierowców to wiesz, modne są
    w wielu miejscach, ale wiele prawdy z rzeczywistością nie mają.

    > Ot, merytoryczna dyskusja.

    Jak zwykle, przecież tu wszyscy niewinni i zgodnie z przepisami
    jeżdżą.

    > Zeby nie było - ja wiem ze kilka dostałem zdecydowanie "z winą".
    >
    > Ale wiem tez ze conajmniej jeden dostałem bez winy.

    Jasne :P

    > Przyjałem, bo wtedy jeszcze miałem podejscie, ze jak policjant mówi, to wie
    > co mówi.

    Albo dałeś w łapę, bo tak było wygodnie:>

    > Tak zapłaciłem jeszcze kilka innych ale miałem tylko podejrzenia, ze az
    > dziwne ze tak szybko jechałem. Ale zweryfikowac swojego podejrzenia nie
    > umiałem.

    Jak pisałem - w więzieniach siedzą sami niewinni, a przestępcy po
    wolności chodzą.

    > Obecnie juz nigdy nie przyjmę na słowo.
    >
    > Ale i tak dostaję - ostatnio 63 na 50...
    > Cóż... dbanie o tfu... bezpieczenstwo.

    Znowu za niewinność:P

  • 105. Data: 2014-01-28 08:47:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Kilka osób na parę milionów kierowców. Genialnie. I o to się rozchodzi
    > - robicie burzę w szklance wody. Błędy i straty się zdarzają wszędzie,
    > jedyne o co można powalczyć, to o wyjaśnianie błędów -- tylko czy
    > wtedy nie daje się znowu większej furtki dla cwaniaków zapierdalaczy?

    Nie wiem czy pare na milion.
    Pamietaj, ze to nie jest tak, ze wszyscy czytają PMS.

    Moja osobista próbka jest taka ze ponad 10% mandatów jest bezspornie
    błędna.
    Kolejne kilkadziesiąt procent jest nie do sprawdzenia.
    Reszta jest bezsporna co do przekroczenia przepisów.

  • 106. Data: 2014-01-28 09:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > W żywe oczy kłamiesz, choć zasadniczo prawdą jest, że o mandat bez
    > winy trudno.

    Widzisz, sam przyznajesz.
    Ale o kłamstwo łatwo oskarżyć.

    > Mandaty? Jak przyjęło z własnej głupoty to ich problem. Opowieści
    > o tym jak to się bez winy karze kierowców to wiesz, modne są
    > w wielu miejscach, ale wiele prawdy z rzeczywistością nie mają.

    I tu zgoda - wierzyć policji to głupota.
    Tylko czy tak powinno być?

    > Jak zwykle, przecież tu wszyscy niewinni i zgodnie z przepisami
    > jeżdżą.

    Hmm, kłamiesz?
    Ja nie jezdze zgodnie z przepisami.
    Obecnie staram sie nie jezdzic wiecej niz +10.
    Zobaczymy jakie to da efekty.

    > Jasne :P

    Ale jasne co?
    Ze nie wierzysz? Nie musisz.
    Sytuacja zweryfikowana, znak postawiony po lewej stronie drogi i policja
    mierząca prędkośc w szczerym polu.
    Jeżeli tak może być to znaczy, że jednak mandat zgodnie z prawem.
    Ale wiemy, ze nie mozna.

    > Albo dałeś w łapę, bo tak było wygodnie:>

    Zdarzało się.

    > Jak pisałem - w więzieniach siedzą sami niewinni, a przestępcy po
    > wolności chodzą.

    Kazdy czyta to co chce. Po pierwsze mówimy o wykroczeniach a nie o
    przestepstwach, wiec nie wiem po co te infantylne uwagi o wiezieniach.
    Po drugie ja nie pisze, ze byłem niewinny. Pisze, ze nie miałem pewnosci,
    ale bedac naiwny i młody wierzyłem policji na słowo, pomimo wewnętrznych
    wątpliwości. Zwłaszcza raz, jak kliknęli mi 80/40 jak dojezdzalem do torow
    kolejowych na Krancowej w Poznaniu (kto zna, to wie, ze to byłoby dziwne
    miejsce na taką predkosc). Ale mówie: tyle kliknęli to chyba tyle było.

    Nie masz racji.
    ;-)

  • 107. Data: 2014-01-28 09:04:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > No zobacz a ja myślałem że się zacznie bo mandat oficjalnie
    > zapłaci pracodawca.

    Zapłaci i kupi sobie mniej wacików, czy może w jakiś sposób przerzuci ten
    ciężar na pracowników? Moim zdaniem wyra ta druga opcja. Tym bardziej jeśli
    mandaty będą rosły wraz z powtarzaniem wykroczeń (a jest taki pomysł).

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 108. Data: 2014-01-28 09:10:45
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Widzisz, sam przyznajesz.

    Tak, przyznaję że kłamliwie prezentujesz moje wypowiedzi.

    > Ale o kłamstwo łatwo oskarżyć.

    To nie jest oskarżenie, to stwierdzenie faktu.

    > I tu zgoda - wierzyć policji to głupota.

    Ciekawy wniosek.

    > Tylko czy tak powinno być?

    To twoje podejście i twój problem.

    > Hmm, kłamiesz?

    Nie mam w zwyczaju.

    > Ja nie jezdze zgodnie z przepisami.

    Wiemy, wiemy:P

    > Obecnie staram sie nie jezdzic wiecej niz +10.
    > Zobaczymy jakie to da efekty.

    No, za dużo było mandatów do płacenia za niewinność to zwolniłeś ;)

> [...]
    > mierząca prędkośc w szczerym polu.
    > Jeżeli tak może być to znaczy, że jednak mandat zgodnie z prawem.

    Właśnie udowodniłeś pięknie, że popełniłeś wykroczenie, ale chcesz się
    wykręcić z przyczyn formalnych.

    > Zdarzało się.

    No i fajnie.

    > Kazdy czyta to co chce. Po pierwsze mówimy o wykroczeniach a nie o
    > przestepstwach, wiec nie wiem po co te infantylne uwagi o wiezieniach.

    Wiesz co, nie chce mi się z Tobą gadać, a te gówniarskie zagrania to
    zostaw sobie dla kolegów. Proponuję więcej literatury i dobrego filmu
    to może zrozumiesz sens pewnych stwierdzeń.

  • 109. Data: 2014-01-28 09:24:21
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 07:45, Myjk pisze:
> [...]
    > robicie burzę w szklance wody. Błędy i straty się zdarzają wszędzie, jedyne
    > o co można powalczyć, to o wyjaśnianie błędów

    No i to jest, owszem, może nie zawsze wygodne łatwe i przyjemne, ale
    jest. No, ale pokrzyczeć można, popierniczyć i sile wyborczej
    kierowców, tworzeniu partii i opowieściach jak to przez FR się
    przestały krowy nieść w Świnoujściu.

    > -- tylko czy wtedy nie daje
    > się znowu większej furtki dla cwaniaków zapierdalaczy?

    Tę się właśnie likwiduje, mam nadzieję że skutecznie.

  • 110. Data: 2014-01-28 09:31:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 07:47:48 +0000 (UTC), Budzik

    > Moja osobista próbka jest taka ze ponad 10% mandatów
    > jest bezspornie błędna.

    U mnie wychodzi 0% błędnych.

    Ale powiem więcej zamiast szastać niesprawdzalnymi statystykami. CODZIENNIE
    mijam na swojej drodze minimum cztery FR, jadę koło nich, jeśli mam
    miejsce, ZAWSZE mając na liczniku pojazdu +10 do ograniczenia i tak od
    ponad ponad trzech lat.

    Gdyby było tak jak piszesz, to notorycznie dostawałbym oszukańcze fotki.
    Więc się tak zastanawiam jak to jest możliwe -- czy ja jestem pod jakimś
    specjalnym parasolem ochronnym, że mi nie strzelają błędnych fotek a innym
    nieborakom się dostaje po tyłku? Statystyka powinna być dla mnie
    druzgocąca. Jeśli dobrze liczę, to miałem przez ten okres dokonane około
    3500 pomiarów i żadnego błędnego?

    OCB -- weź mi wyjaśnij.

    --
    Pozdor Myjk