  • 1. Data: 2013-02-22 20:47:17
    Temat: Canon PowerShor A75 czy jest spolszczenie ?
    Od: "user" <b...@d...com>

    Znajomy kupił za grosze sprawny chodź leciwy aparat. Problem w tym że menu
    jest po Angielsku a on koniecznie chce po naszemu.
    Wiem że byłą wersja z Polskim menu czy da się przerobić na Polski ? na
    stronie Canon po podaniu nr. seryjnego wyskakuje tylko Angielskie firmware
    ale może bez problemu da się wgrać Polskie ? nie chce uwalić aparatu.

  • 2. Data: 2013-02-22 22:43:43
    Temat: Re: Canon PowerShor A75 czy jest spolszczenie ?
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Nie mam w tej chwili Canona A75 pod reka, ale w wyzszym modelu S60 nie ma
    polskiego menu.

    Prawde mowiac problem wydaje mi sie nieco absurdalny. Ustawienia w menu
    aparatu mozna dostosowac raz, z polska instrukcja obslugi pod reka.
    Kontrola parametrow ekspozycji jest na tyle prosta i "obrazkowa", ze nie
    wymaga specjalnie znajomosci jezyka.

    Przed chwila przestawilem sobie "na zlosc" menu na jezyk niemiecki i
    praktycznie nie rozumiejac ani slowa bez problemu potrafie kontrolowac
    ekspozycje.

    Polska instrukcja obslugi do podobnego modelu:
    www.chomikuj.pl/rziomber/Instruction+Manuals/Photogr
    aphy
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info