  • 11. Data: 2009-01-17 21:02:24
    Temat: Re: Canon A75, awaria
    Od: "BoDro" <b...@l...pl>

    "astro" napisał:

    > Mam ten sam problem...

    hi... hi... wysypało. Witam w klubie :-)
    Mój A70 póki co pokazuje kultowe żaluzje i fiolety przez pierwsze minuty po
    włączeniu, potem wraca do formy - choć czasami i w trakcie sesji potrafi się
    na chwilę zbuntować. Może warto poczekać, aż serwisowi "wyjdą" matryce?
    Będzie większa szansa na wymianę aparatu :-)

    --
    Bogdan

  • 12. Data: 2009-01-17 21:06:31
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Arek M wrote:

    > No to probuje :)
    > Nawet pudełko oryginalne znajde :)

    Niecały rok temu mój A75 poszedł z tą usterką do serwisu. Słałem kurierem na
    ich koszt. Po paru dniach telefonicznie wiedziałem co jest grane (czyli
    bezpłatna naprawa). Dostałem po miesiącu naprawiony.

    Na stronie Canona USA jest informacja o tej usterce/wymianie od dość dawna.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 13. Data: 2009-01-18 19:13:51
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Arek M napisał(a):

    > Wart jest grosze, wiec nie jest to jakas duza strata. Ale jesli problem
    > jest banalny to szkoda gadzine odstawiać w kąt - troche mi posłużyła :)

    Przrobiłem to we wrześniu.
    Aparat leżał w szafce ze dwa lata, wyciągam - zonk :-(

    Tak jak grupowicze piszą...
    Wysłałem sam aparat w pudełku (bez karty CF, papierów itp) i zapomniałem
    :-) bo mi ani na aparacie zbyt nie zależało ani tym bardziej na czasie.
    Po około 2 miesiącach dostałem naprawiony.

    PS: Na stronie serwisu piszą coby kurierem wysyłać (koszt chyba ze 30zł)
    - ja wysłałem zwykłą paczką pocztową aby nie generować dodatkowych
    kosztów do i tak nie wiele wartego sprzętu.

    --
    M.

  • 14. Data: 2009-01-19 01:23:06
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Shreek <p...@M...onetpl> napisal w wiadomosci
    > Na stronie serwisu piszą coby kurierem wysyłać (koszt chyba ze 30zł)
    > - ja wysłałem zwykłą paczką pocztową aby nie generować dodatkowych
    > kosztów do i tak nie wiele wartego sprzętu.

    Mozna wyslac na ich koszt (jako naprawe "w ramach gwarancji"):
    Instrukcja jak wypelnic list przewozowy: www.e-csi.pl/procedura_wysylki
    Jutro wysylam jednak poczta (z pewnych wzgledow nie moge czekac na przyjazd
    kuriera). Ciekaw jestem, czy naprawia. Moj aparat jest w bardzo zlym stanie
    mechanicznym (brakuje czesci przedniej oslony, nie ma klapki na komore kart
    pamieci). Kupilem go takiego trzy lata temu, pracowal do niedawna bardzo
    dobrze pomimo uszkodzen.

    Uzytkownik Legar <h...@e...pl> napisal w wiadomosci
    > Moję frustrację pogłębia fakt, że to co jest na rynku dostępne jako kompakt
    > do 700 zł to mikro-dziwolągi. Nic na 4 paluszki, nie mają opcji sport, w
    > opcji Auto zdjęcia robią gorzej niż stara A75.

    Przygladales sie Fuji S5800?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2009-02-03 19:40:28
    Od: "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Napisalem w wiadomosci <gkt0vm$8h4$1@nemesis.news.neostrada.pl>:
    > Mam ten sam problem.
    > http://images41.fotosik.pl/47/5d28cc4d95b1b9a5.jpg

    Wyslalem go 19 I 09 paczka ekonomiczna PP (choc jak juz mowilem mozna
    wyslac bezplatnie na koszt odbiorcy poprzez DHL). Dotarla 21. Po
    telefonicznej konsultacji 27 stycznia aparat zostal naprawiony
    (proponowano mi wymiane obudowy, jadnak sie nie zgodzilem - koszt
    porownywalny z zakupem uzywanego A530). 30 aparat byl spowrotem w domu.
    Bezplatnie zastapiono wadliwa matryce nowsza wersja. Wyslalem go w
    oplakanym stanie mechanicznym (w takim tez go kupilem trzy lata temu).
    Na szczescie nie stanowilo to problemu.
    http://images47.fotosik.pl/56/2c41eada4ad1f05f.jpg?I
    MG_7101.JPG
    http://images28.fotosik.pl/321/abf1d69c5cbe627f.jpg?
    IMG_7104.JPG
    Z serwisu na Zytniej jestem wiec bardzo zadowolony.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info