    From: "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon A75, awaria
    Date: Tue, 3 Feb 2009 19:40:28 +0000 (UTC)

    Napisalem w wiadomosci <gkt0vm$8h4$1@nemesis.news.neostrada.pl>:
    > Mam ten sam problem.
    > http://images41.fotosik.pl/47/5d28cc4d95b1b9a5.jpg

    Wyslalem go 19 I 09 paczka ekonomiczna PP (choc jak juz mowilem mozna
    wyslac bezplatnie na koszt odbiorcy poprzez DHL). Dotarla 21. Po
    telefonicznej konsultacji 27 stycznia aparat zostal naprawiony
    (proponowano mi wymiane obudowy, jadnak sie nie zgodzilem - koszt
    porownywalny z zakupem uzywanego A530). 30 aparat byl spowrotem w domu.
    Bezplatnie zastapiono wadliwa matryce nowsza wersja. Wyslalem go w
    oplakanym stanie mechanicznym (w takim tez go kupilem trzy lata temu).
    Na szczescie nie stanowilo to problemu.
    http://images47.fotosik.pl/56/2c41eada4ad1f05f.jpg?I
    MG_7101.JPG
    http://images28.fotosik.pl/321/abf1d69c5cbe627f.jpg?
    IMG_7104.JPG
    Z serwisu na Zytniej jestem wiec bardzo zadowolony.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info